Vilken dag det blev =)))

Blev verkligen som jag skrev imorse att Söndagar funkar de oxå =)

Vi hoppade över Skärgården och åkte till Djurgården och Gröna Lund istället,kan bara sammanfatta den genom att säga att vi haft en riktigt härlig ute dag i solen!!!





***Fick ett mail av en kille som följer min blogg och som även gjorde ett "filmklipp" på mig förra året häromdagen..Han skulle till Stockholm och frågade om jag hade tid att träffa honom och om han fick hänga med på ett pass...  Självklart svarde jag =)  Vi ses imorgon Niclas, det ska bli kul att träffa dig och du är varmt välkommen! 

Tar med kameran och uppdaterar vårat möte och träningspass imorgon kväll!

Ni får ha en skön söndagskväll ALLA =)
///
Ederer


Kommentarer
Postat av: Mikael

Hej Johan, det är bulk jag är ute efter. Vad ska ja köpa? finns så många kosttillskott. Kollade på någon gainer pro där virtago fanns i sedan så kolla jag på whey 100. Men har ingen aning om vad ja ska ta. Tränar 6dar i veckan. Hör av dig. Mvh Mikael

2009-05-18 @ 21:56:51
Postat av: Mikael

Menade super gainer pro, där virtago var i. Har mailat med dig förr o där sa du att de va bra o blanda i whey 80. Mvh Mikael

2009-05-18 @ 22:00:17
Postat av: Jeppe

Lycka till imorgon Niclas! :)



Var länge sedan jag var här inne, är dags för plugg numera på högskola men man har alltid tid att kika in här!



En fråga bara Johan, jag har för mig att jag läste i gymgrossistens tidning förut att du nästan var färdigutbildad inom någonting. Vad det var har jag totalt glömt, ledsen! Men blev det inget med det jobbet eller finns ingen tid till det?



Låter som jag är ute och cyklar men jag hoppas du har tiden att svara!



Ha det bäst!

2009-05-18 @ 22:15:26
Postat av: Ederer

Mikael!



Absolut gainer är ju ett smart och smidigt sätt om man vill "bulka" och gå upp i vikt! använd en gainer mellan dina vanliga måltider som mellanmål. ät mycket men BRA MAT, ris,potatis, torsk,kyckling osv,att "bulka" på dålig mat med massa transfetter kommer inte göra någon nytta.



Träna 4pass i veckan och vila resten men ät även vilodagar som en träningsdag.



Den gainern från GG är bra, kör på den! (vad jag skrev i ditt mail var att om du BARA köper vitargo så funkar det perfekt att blanda i någon whey protein för en fullständig drink. det behövs EJ om du köper en färdig gainer!



Lycka till!

2009-05-19 @ 12:08:04
Postat av: Ederer

Jeppe!



Hoppas allt flyter på med pluggandet för dig!!!



då har du nog läst fel, jag tog mina utbildningar i slutet av -90talet o början på 2000-talet. aldrig funnits planer att plugga mer för min del.



Däremot kanske du läste att jag skulle till Norge för att jobba med barn med särskilda behov...



Något som inte blev av då mitt nuvarande jobb passar mig perfekt för att kunna satsa på träningen och alla projekt runt omkring!



Ha de så bra och glöm inte bort att TRÄNA i allt pluggande =)

2009-05-19 @ 12:12:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0