Rätt känsla gör skillnad...

Oavsett vad det gäller i livet så gör rätt känsla stoooor skillnad lr hur?!!!  

Kär,olycklig,  ledsen, glad, besviken, förbannad, trött, mätt, hungrig....
ALLA känslor spelar in för hur man mår och vad man klarar av, jag är övertygad om att med rätt känsla i kroppen vid rätt tillfälle kan man ordagrant "flytta berg" 

Jag har precis nu i dagarna flyttat tillbaka till min lägenhet som varit uthyrd en längre tid, inte tänkt på det så värst mycket innan, haft fullt upp med att resa runt osv men hemma är bäst och det är en "RÄTT KÄNSLA" =)
 
En vän, välkände byggaren Lars östling beskrev det ganska bra för mig en dag förra sommaren efter att vi gästposerat på en klubb och snackade diet.. Han vill starta sin dag i som han sa sitt fort/borg för att sedan vara laddad för alla dagens utmaningar!!!

Håller med hundra procent vare sig det är diet lr inte så är ett hem man trivs i grunden för en lyckad dag! därför jag ofta skriver "hemma bäst" i mina inlägg :)

Okey ja kanske inte är någon proffs målare men det blev bra och kul hade vi, huvudsaken =)


Imorgon ska jag jaga på en slipmaskin o slipa golven =)


Om den rätta känslan infinner sig kommer ni somna gott sen :D
///
Ederer




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0