Första klippet ute nu...

Nu finns det ett litet klipp, en  "trailer" på mig uppe på Bodynytt...


Om ni vill se det, klicka in på http://www.bodynytt.se/  



Hela "träningsfilmen" kommer upp om ca en vecka tror jag... återkommer om det!




* Blev idag uppringd och erbjuden ett jobb jag aldrig tidigare provat på , att stå staty på en utställning inne i stan :)  , funderade någon timme innan jag tackade JA... 2 timmar ska jag stå blixt stilla, hehe kan inte minnas att jag stått stilla så länge i hela mitt liv :D men det var bra betalt så jag gör ett försök =)

There is a first time for everything ... Dagens sanning med tanke på staty jobbet =))
///
Ederer


Kommentarer
Postat av: Holge

Grym film! =)

2009-05-22 @ 12:28:06
Postat av: Carro

Härligt klipp vännen, duktig du e, håller på dig ;)



kramar i massor :)



2009-05-22 @ 13:07:04
Postat av: David

Grym motivation, kul att se!! ska bli grymt sen när hela filmen kommer =)



2009-05-22 @ 13:12:25
Postat av: Putte

Inspirernade klipp!!! ska bli kul att se de nästkommande! en fråga också, hur många övningar kör du för biceps? du har grymt stooora asså :D

2009-05-22 @ 13:21:16
Postat av: S

Kul att se dig häromdagen, du va snygg i kavaj ;)



släpper du in oss om vi kommer förbi nån kväll hihi :)



Kul o se klippet på dig också, kram

2009-05-22 @ 13:24:55
Postat av: Alex

hahahaha tvivlar på att du kan stå still i 2timmar, upp till bevis kompis =)



Funderar komma uppåt snart och hälsa på!

2009-05-22 @ 13:27:45
Postat av: bitte

Hej vill tipsa dig om min lilla tävling du kan vinna

En vin väska och ett presentkort på 500 kr

Postat av: Jonas

Grym film ser fram emot hela. Var en sak som jag började fundera på, håller du på att ta bort en tatuering på armen? såg ut som att det var några riktigt stora och "bulliga" ärr mitt i tatueringen och jag tänkte att det kanske hade att göra med nån form av borttagning eller nått. kan ju varit jag som sett fel också för bilden var väl kanske inte jätte skarp.

2009-05-23 @ 10:23:40
Postat av: Mikael L

Tjena Johan!



Såg trailern på bodynytt.se av din film! Såg riktigt bra ut och ville bara skriva till dig och gratulera.



Du är en enorm inspirations källa för mig faktiskt, trots att vi aldrig träffats. Kanske låter konstigt, men

känns enda på något sätt så! Som när jag såg trailern, då vart jag så jäkla taggad på att träna och tänkte

liksom att jag älskar verkligen bodybuilding. Det är min framtid!



Fortsätt som du gör och hoppas allting går bra för dig.......





Mvh//Mikael

2009-05-23 @ 12:19:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0