Tummen upp för vädret :)

Många som är bakfulla efter valborgsfirande?? 
Jag hoppade över den "sköna känslan" detta år =) , lite "firande" blev det allafall men ett lugnt sådant, vi tog en kvällspromenad och kollade på en mysig majbrasa...


Riktigt skönt att vädret äntligen är här, för att stanna får man hoppas?! 
Perfekt när man mest jobbar sena kvällar/nätter , kliver man upp i lagom tid har man hela dagen att  fylla med precis det man vill! Senaste tiden har prio ett varit att "bara vara" , vi har tagit en ny uteservering varje dag, satt oss ner i solen, fikat och snackat borta några timmar!
Skönt när man slipper stressen på dagarna och man känner sig riktigt laddad och utvilad till varje träningspass!!!


Från igår, påväg till uteservering i gamla stan, Vet inte riktigt vad jag kollade efter? men säkert nått intressant :P


Efter träningen i eftermiddag är det grillning som gäller och ikväll har vi bokat in en tur till Gröna Lund , e livrädd för snabba karuseller men ska göra mitt bästa =)  kameran får följa med som bevis fall jag ger mig på någon riktigt farlig rackare hahaha =)




Lördagar- Bästa dagen!!! Gör något kul med någon ni tycker om =)
///
Ederer

Kommentarer
Postat av: Eric

Hej Johan, jag har följt din blogg under en längre tid och det är med stor glädje man läser den, och man blir verkligen inspirerad ;) och jag undrar om du kunde skicka ett pm till mig där du skriver om kost och träning för att man ska kunna bli riktigt stor :) all hjälp är jag verkligen tacksam för.

Tack på förhand Mvh Eric

2009-05-04 @ 19:59:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0