Besök från Jönköping =)

Alla som följer mig och min blogg runt om brukar jag som ni vet kalla "friends out there" =)

Idag har jag haft Niclas en "friend out there" på besök ända från Jönköping,  han hade beställt ett Bröst & axel pass och ett sådant fick det såklart bli!!

När jag tränar folk är jag alltid noga med att känna av individen och anpassa intensitet och takten efter den jag tränar, finns ingen anledning att gå in och "köra över"...

Tyckte du kämpade grymt bra Niclas, hoppas du hade en bra vistelse, det var kul att ha dig här =)











Efter att vi tränat klart, tagit våra efterdrinkar ville Niclas ha lite posebilder, hahaha o jag som är mitt i offseason träningen och känner mig som ett fetto :P   men men eftersom det var niclas pass & dag så fick han såklart som han ville =)


Jag blev för en tid sedan tillfrågad av  http://www.bodynytt.se/ om de fick komma och göra ett filmklipp om mig och min träning, jag tackade JA och imorgon kommer de hit!


Dusch och film dax nu!
///
Ederer

 

Kommentarer
Postat av: stefan

Grymt Johan!Att du tar dig tid och delar med dig av din erfarenhet till "vanliga snubbar"

En stor byggar tumme till dig!

Postat av: dessan

Tjena johan! tack så mycket, ja jag hoppas att allt blir som jag tänkt mig.



Vi får ta och ses snart. Hälsa din vackra fru från mig! kram kram

2009-05-19 @ 13:56:24
URL: http://bigd.blogg.se/
Postat av: TobbeJonasson

En snubbe från Jönnet! Härligt att se! Jönnet är bäst!! bara erkänna att det blev jobbigt när han curlade ut dig i biccecurl ;)

2009-05-19 @ 19:17:37
URL: http://www.tobbejonasson.com
Postat av: Ederer

Stefan!



Tack för orden! Tycker bara det är kul om man kanske kan hjälpa till och bidra med något till alla männsikor stora som små med samma intresse =)



Ha de så bra!

2009-05-19 @ 23:20:33
Postat av: Ederer

Tobbejonasson!



hehe ja erkänner ;)

2009-05-19 @ 23:22:10
Postat av: Danne

Tjena, går det att boka tid med dig eller något? skulle vara grymmt att få träna med dig :D

2009-05-19 @ 23:31:49
Postat av: Ederer

Danne!



Du kan maila mig på venice[email protected]

(2st understreck mellan orden)



Så kan vi boka in ett pass där!



MVH

2009-05-20 @ 11:19:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0