Tillbaka blick ...There is no easy way out!!!

Rensat ur datorn lite idag och hittade en mapp med olika träningsbilder osv genom åren, blev sittandes en bra stund och kollade, en del minnen kom upp för visst är det så att vissa svettiga pass minns man extra mycket =)

En sak
som är så säker som den bara kan bli är att ett dygn har 24/timmar och den timmen jag spenderar varje dag i gymet ska det mycket till om jag ska byta ut!!!!!!!!!!  

--"borttappad tid säger någon"??  

-- "hur f*n tänker ´du` säger jag :P  ja får göra det jag vill minst en gång per dag och har 23timmar till att spendera, tid finns ;)

En sak till som är lika säker som det jag skrev innan är att THERE IS NO EASY WAY OUT,  vill man något måste man kämpa för det, ingen annan gör jobbet åt en, allt går bara man vill det tillräckligt mycket!

04.00 på morgonen år -06  -- Övriga sov ...Inte jag... Hade mitt mål uppsatt i skallen, bara jobba för det...


Läste igenom min gamla journal på Body igår och citerar några rader som min coach P-A Andersson skrivit i mars -07..

"
Den vilja, glöd och en sällan skådad envishet Johan gör detta på är beundransvärd. På 13 veckor hittills har han tappat ca 25 kg fett och då kan ni räkna ut själva att han inte har legat på latsidan direkt.
" ...


Kunde jag, kan alla andra oxå, it´s all in your mind!!!!


Som sagt rensat datorn! Lite gamla bilder.. Tillbaka blick :)


    

    

    

   

Kan ta med nån som är tagen utanför "timmen i gymet =) Sommar -07..
   ...



Den t-shirten fick jag ett år, tror det var -05 (?) när jag fyllde 25år!
(Långström som det står längst ned är en vän som jag tränade en del ihop mer förr och det var alltid "krig" när vi körde ihop och som ni förstår blev det en del påställa oxå hahaha :)


Kul blicka tillbax ibland och alla ångrar väl något i livet! MEN alla tränings timmar är jag riktigt nöjd med =)

Ska packa nu för mina dagar i Oslo är  räknade...
///
Ederer


Kommentarer
Postat av: christer

Hej!

Haaa.haa..Okej jag tror jag fick svar på min fråga gällande att det inte händer något på dieten som jag ställde i förra inlägget.. 25 kilo på 13veckor kan tänka mig att du inte var på bästa humör då..

Mycket bra gjort!!

Blir till att kavla upp ärmarna och köra lite

hårdare!! Jag förstår vad du menar.



Ha det bra!

2009-03-28 @ 22:27:50
Postat av: Ederer

Christer!



Jag hade missat din kommentar i förra inlägget men nu har jag svarat där!



Kööööör håååååårt och bra jobb med 7kg -minus!!!

2009-03-28 @ 23:10:03
Postat av: Ederer

Christer!



P.s , när jag plockade de 25-30kg fett på kort tid var det bråttom inför tävling, visst det går om man gör det helhjärtat!



Men stressa inte, ta det i din takt, klarar man av att inte stressa kroppen under en diet så släpper fettet osv lättare!



så .... do it hard ;) But take it cool :)

2009-03-28 @ 23:14:04
Postat av: Haris

Tjena Johan!

Tänkte fråga dig om du har lust o slänga upp lite nya låtar som man kan ha i mp3n under passen?

Har nu en lång tid kört på de som du tipsat om för ganska länge sen. Men de känns som de dags för utbyte hehe.



De går ju bara uppåt för dig, keep it up!



2009-03-29 @ 01:52:44
Postat av: Hanna

Hallå Johan!

Läser din blogg regelbundet o du är en inspirationskälla för mig. Du är så duktig o det är kul att se att lågan fortfarande BRINNER!!



På hur långt tid tappade du 30kg? Och hur hängde huden med? Det vart inta slappt nånstans eller så? Har själv ca 10-15kgs övervikt o är sååå rädd för att min hud inte skall hänga med den snabba viktnedgången eftersom det går ju undan med de första kilona så att säga....lägger inte in så mycket cardio för att det inte ska gå för snabbt,men tycker du det är onödigt "fis-köra",eller är det bara att tuta o köra o inte oroa sig för slapp hud tro?

Tack på förhand för svar =)



/HannaPanna!

2009-03-29 @ 21:49:36
Postat av: Ederer

haris!



Absolut! nyss laddat med massa nytt i mp3 skriver lista under veckan!



tack för orden!



MVH





2009-03-30 @ 14:49:28
Postat av: Ederer

Hanna!



Hej =) Och tack för dina schyssta ord, kul att du följer mig! Brinner alltid för det jag älskar :)



ja tappade 30kg fett på 14veckor, men fick slita som en tok för att hinna, hade ett tävlings datum att uppnå.



Det beror lite på din ålder det där med "huden ska hänga med" , jag och vet flera som tappat många kg på kort tid som huden hängt med utan problem.



tycker inte du ska oroa dig för är du inte "last gammal" så kommer huden följa med fint! (finns även olika salvor att köpa på apoteket om huden inte skulle följa med lika snabbt som viktraset)



lägg även in omgea3 kapslar i kosten, den hjälper huden att vara fräsch och spännstig och föreverkar hudbristningar osv vid viktras...



Har du inte "bråttom" ner kan du vänta med kardio och lägga in det som en extra grej när det börjar gå trögt i dieten. MEN tycker dock att du ska köra lite kardio redan nu, det skyndar på förbränningen och håller "systemet" igång!



STORT LYCKA TILL!! och bara du frågar om du undrar över något mer...



Glada hälsningar / Johan

2009-03-30 @ 14:59:49
Postat av: Hanna

Hej Johan!



Tack så jätte mycket för ditt svar. Det var jätte bra tips! Jag är 22år by the way,så jag lär ju då inte vara orolig för att få hängig hud. Ska kolla in på apoteket o kolla om de har nån bra kräm jag kan köpa,om det behövs vill säga.



Tack för dina lyck-önskningar. Jag hör av mig om jag funderar på något...



Vänliga Hälsningar Hanna

2009-03-31 @ 12:45:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0