Spontana grejer...

...Blir oftast bäst, lr hur?! :)

Tränade sent och var hemma runt halv tio,kom på vi skulle grilla lite, drog till affären och fixade allt vi behövde för att göra grillspett, köpte en engångsgrill, tog de kalla ölen ur kylen och åkte till en mysig park, blev kvar till en bit efter midnatt, avslutade ytterligare än härlig dag med att efter grillningen ta en runda på stureplan...
 
och nu pratar jag om en MÅNDAG!!  vem sa att måndagar e tråkiga?! Alla dagar blir vad man gör dem till :)

 Livet e grymt kul :) 



Raffe som precis avslutat sin diet med en grym form som resultat, se upp i de lättare klasserna framöver :)





Tisdag...Varmt på gymet idag, men tycker rygg passet gick helt okey för det, dricker massa vatten o saltar på maten, funkar:) Hjälpte en kille lite med posering oxå, som ska debutera på Anders granheims tävling om nån vecka..

Imorgon ska jag göra en heldagsfotning åt en internet sight och samtidigt passa på att ta lite eget till hemsidan osv, vet inte exakt vad fotografen tänkt sig? men fick allafall veta att det kommer rulla in några feta hd motorcyklar... ja får ta de lungt så ja inte välter dem hahaha :D

Ses imorgon igen!
///
Ederer


Kommentarer
Postat av: Julia

Åh så mysigt; så ringde du inte mig :) Hade tagit mitt jetplan direkt för lite grillning juuuu! :D

Take care! Kram

2009-07-01 @ 23:59:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0