HEMSIDA :)


Vaknade, slog på datorn och kollade mailen, som de allra flesta dagar var det en hel del mail, tackar alla ni som skriver, bara kul och jag lovar svara så fort jag bara kan!

Ett mail blev jag extra glad av och dina ord värmde :)  TACK YOUSEF! önskar dig all lycka med dina mål och drömmar, tro på dig själv även om andra tvivlar, ha kul, med glädjen kommer resultaten och jag hoppas vi ses, gärna på scen som du skrev! Köööör håååårt! 

Citerar delar av mailet...

" Tja Johan!!!!

Hoppas allt e bra med dig! Har följt din blogg ETT bra tag nu och detta är den första kommentaren jag vågat ge! Först vill jag bara säga att du är GRYM!!! med ett Gigantiskt G!!
ibland när jag själv tränar de dära hårda riktigt stentuffa passen då motivationen och viljan börjar sjunka så tänker jag Bland annat på dig :D Du är en motivations Källa och jag är väldigt glad att du är som du är och du är en bra förebild och jag önskar att vi kanske någon dag träffas i framtiden! Kanske blir det på scenen ;)
Hare bra än sålänge och fortsätt med det du gör! så som du stödjer mig och många andra är vi här för att stödja dig ;)
MVH Yousef  "


Nu finns även min hemsida uppe, den är inte riktigt klar än, men som sagt finns den uppe och vill ni titta in så är adressen ...  http://johanederer.se/


Vill passa på att ge ett stort tack till Uffe Iversjö som har designat sidan och som även är administratör och sköter alla uppdateringar osv, du är en otroligt vänlig och ödmjuk människa Uffe, all din hjälp och postitva energi är guldvärt och det betyder mycket!
///
Ederer


Kommentarer
Postat av: Tim

Fint hemsida än så länge :D , Ser fram imot vad jag ska få äta =)

2009-06-18 @ 02:21:19
Postat av: Daniel

Det var en bra hemsida..

2009-06-18 @ 20:09:12
Postat av: Niclas

Grymt Johan =)

2009-06-18 @ 20:09:43
Postat av: James

Lycka till med nya hemsidan (Y). Samtidigt vill jag också säga, lycka till med träningen. You're a beast !

2009-06-18 @ 20:10:52
Postat av: Ida

Du är snygg ;)

2009-06-18 @ 20:22:24
Postat av: christoffer

Tjaa, grym hemsida! Tänkte bara fråga om man får se något av dej i luciapokalen iår? :)

2009-06-21 @ 22:36:56
URL: http://metrobloggen.se/inthegym
Postat av: Ederer

Tim!



TACK =) .. skicka din mail igen så ska jag fixa det jag lovat, hade glömt bort de om ja ska va ärlig...



mvh

2009-06-22 @ 13:17:23
Postat av: Ederer

Daniel!



TACK=)

2009-06-22 @ 13:17:43
Postat av: Anonym

Niclas!



Tackar för din åsikt :)

2009-06-22 @ 13:18:27
Postat av: Ederer

James!



Tack för dina vänliga ord!!! men någon beast vet jag inte om ja e :)



MVH

2009-06-22 @ 13:19:22
Postat av: Ederer

Ida!



Thanx :)



Ha de så bra!

2009-06-22 @ 13:20:00
Postat av: Ederer

Christoffer!



Tack, kul att du gillade hemsidan :) , Jag kommer absolut att vara i Göteborg den helgen, FF vill man inte missa :) men om jag är åskådare lr på scen får tiden utvisa, beror lite på...



Ha en toppen vecka!

2009-06-22 @ 13:21:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0