Another day....

Sitter här i en lägenhet som är så tom så det ekar...

Relativt lång dag men samtidigt fått mycket gjort, packat en del flyttlådor, städat och fick även soffan som varit till försäljning såld under eftermiddagen...
Beställt nya möbler osv men de kommer inte förräns i helgen, ut med det gamla och in med nytt...

På måndag ska jag ta mina första kardio steg på bra länge, 1timme om dagen tänkte jag börja med, dax damma av kardio cykeln igen,var så längesen jag använde den att jag glömt vart jag ställt den :) Trodde den var i källaren men kom tillslut på att den inte ens är i sthlm utan i värmland hahahha :D  Får ta en tur dit i helgen och hämta den..

Brukar alltid börja med cykeln första veckorna tills flåset är tillbax igen :) sen blir det power walks!  kanske låter konstigt men ser fram emot att köra kardio, slita i gymet och vara hungrig igen, alltid kul att övervinna alla "diet demoner" ...

Mitt absolut bästa diet vapen ---   MP3!!!!     musiken gör skillnad, nån som har bra tips på låtar så skriv gärna :)


Hoppas vädret kommer tillbaka snart, alltid lättare att vara hungrig när det är varmt!!!



Nu är man äntligen på väg... Mot nya mål ... & förhoppningsvis en okey form :)
///
Ederer

Kommentarer
Postat av: Alex

Kör så det ryker!



Hur långa är dina powerwalks/morgonpromenader?



MVH Alex

2009-07-22 @ 10:13:29
Postat av: Palle

Under mina powerwalks/gympass är det alltid tung metal som gäller! In Flames, Sonic Syndicate m.m.. Vet inte om du är så förtjust i den sorterns musik...Men shit vad taggad man blir! Man vill bara ut och kriga med vikterna =)! Lycka till med dieten och formen kommer bli kanon! Hoppas man får se dig på fitnessfestivalen!



Du är en inspirationskälla!

2009-07-22 @ 11:22:55
Postat av: Kim Norgren

hoppas de går bra med dieten det här året och inget magsår hoppas vi på=) hoppas jag får se dig på sm!

btw dietar själv just nu vore nice om du kunde lägga upp lite musik du brukar lyssna på under cardion.



ha de bäst

2009-07-22 @ 12:55:39
Postat av: Christer

Hej Johan,

Jag brukar följa din blogg du gav mig lite tipps inför min diet bla. Har missat vad det är för tävling som du deffar för? Har du redan hunnit bygga upp vaderna? Du berättar att du packar flyttlådor ska du flytta eller?



Må så gott och lycka till med dieten!

2009-07-22 @ 13:44:40
Postat av: FRIDA

Halllå

allt bra..?

har

en bra låt som e go på promenaderna som är motivations höjande för mig..kanske för dig får lyssna o se...(lyssna på texten, den e go)

Maino ft. T-pain - all the above.

sen har vi

Busta rhymes -Clear the air.

Flo rida- right round (Den e go och promenixa till ;-)

flo rida- garantuee

grafh-like ohh



nu har du några...säg till om du gillar den stilen av musik då har jag mer...men domma hära är lätt värda att lyssna lite på ;-)

ha det fint nu!

KRAM // Frida

2009-07-22 @ 20:05:54
Postat av: Ederer

Alex!



Lovar!!!!!



hmmm kommer variera, gick som mest 7timmar förra dieten per dag... börjar med 1 timme får vi se allt eftersom!



mvh

2009-07-23 @ 12:23:53
Postat av: Ederer

Palle!



Tack för låtarna, grymt!!! japp jag kommer till fitness festivalen...



ha de gott o kör hårt!

2009-07-23 @ 12:25:02
Postat av: Ederer

Kim!



Ahh tack killen!!! hoppas det kommer gå relativt smärtfritt denna gång, ja kommer vara på SM!



Lycka till själv med din diet, alla som orkar vara hungriga o prestera i gymet imponerar på mig!!



kan lägga upp låtar efter jag laddat mp3 i helgen!



MVH

2009-07-23 @ 12:27:10
Postat av: Ederer

Christer!



tack för stödet!!! målet är ingen tävling som det ser ut nu, ska dieta för TV jobb åt kanal 5 i Sundsvall och fotning för en kalender som ska släppas senare i år och överskottet skall gå till förbundet tror jag....



Hoppas allt är på topp hos dig!!!

2009-07-23 @ 12:29:43
Postat av: Ederer

Frida!



Jadå jag mår bra! du oxå hoppas jag?! :)



Tack för låtarna, gulligt av dig att du tog dig tid, uppskattar det!!!



Nu kööööör vi så det ryker :D



Kram på dig

2009-07-23 @ 12:32:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0