Då var man igång - Dag 3 =)

Då är snart dag 3 på diet avklarad,hade inte lyft en hantel på ca en månad innan denna vecka...

kan bara säga F*N va kul det är att träna, den känslan kommer nog alltid finnas inom mig,  hade som plan att ta denna första vecka till att "komma igång" igen, alltså lugnare tempo osv för alla som haft uppehåll från sin träning vet att träningsvärken blir helt sjuuuuk annars...

Min "plan" med lugnare tempo höll i exakt  2uppvärmings set i måndags, sen knackade det på min axel och där stod en kille som jag inte har en aning om vad han heter...

Han frågade --- Ska du oxå köra bröst? ska vi köra ihop?! 

Absolut svarade jag, och handen på hjärtat vem vill ha en träningspartner som går på halvfart? INGEN :))  med det i tanken + att jag inte hade någon lust alls att "få stryk" av någon jag inte ens kan namnet på så var kriget igång hahaha :D

Har sån gaaalen träningsvärk idag i brösten så det gör ont bara jag lyfter armen, men va f*n vem bryr sig,  ja e bara glad att vara tillbaka :)) 


Och idag stod det armar på schemat....





Kärt återseende:) ....Kardio all the way ;)

If you always do what you always done then you will always get what you always got...


Fick ett fint mess förut av en gullig vän där det bl.a stod lycka till på dieten och hoppas allt känns bra!?  Ja svarade att omställningen från semester & massa fest till diet känns stor men att man får anpassa sig! 

Fick svaret tillbax, LIVET ÄR EN FEST..... Sant, sant, rätt syn på livet det :))


Imorgon fortsätter dietfesten ;)
///
Ederer


Kommentarer
Postat av: Robin

Kör hårt nu, never give up,,,jag o tjejen supportrar dig,,blir kul o se dig i Lucia

2009-07-30 @ 11:24:59
Postat av: Zebaztian

Yo Johan!

Jag har kört en veckas diet just nu jag och käner samma sak.. Tänkte köra lite halvt ibörjan men det går ju faan inte, hehe.

Ha det gott och lycka till med diet!



Kört hårt!

Mvh Zeb

2009-07-30 @ 11:27:57
Postat av: Extine

När du kör cardio efter ett styrkepass, tar du protte + kolisar med dig och dricker efter styrkepasset sen direkt cardio...eller tar du gainern efter cardion när allt e över? Mvh en trogen fan :)

2009-07-30 @ 17:39:21
URL: http://extin.wordpress.com
Postat av: Julia

Smart och gullig vän det där :)

2009-07-30 @ 18:36:45
URL: http://www,metrobloggen.se/juvlijja
Postat av: Ederer

Robin!



STOORT TACK!!! till både dig och din tjej såklart =) , ska göra mitt bästa!



mvh

2009-07-30 @ 22:32:28
Postat av: Ederer

Zebaztian!



vet hur det är, svårt hålla igen... When you got love for something!!!



Lycka till du med!

2009-07-30 @ 22:34:23
Postat av: Ederer

Extine!



Jag tar BCAA direkt efter styrkepass innan kardion! bcaa är till för att stoppa muskelnedbrytningen när du är tom efter ett styrkepass! sen tar jag min drink med kollisar & protte efter kardion!



TACK för att du följer mig!!!



MVH

2009-07-30 @ 22:37:19
Postat av: Ederer

Julia!



Absolut hon kan när hon vill den där gulliga vännen ;)

2009-07-30 @ 22:38:16
Postat av: Jimmy waessman

Jäklar, du ger verkligen järnet och det är roligt att se (Arm och benmått?) :) Finns bara några bloggar som är värda att läsa och det är.. david sävenberg, samir troudi, patrik "wannabe bodyuilder", och din såklart=) Keep it up!

2009-07-31 @ 12:21:39
Postat av: Christer

Hej Johan!

Om du visste vad skönt det är att höra att det är ok att vila från träningen ett par veckor på sommaren utan att få dåligt samvete, TACK!

Tror att man har igen det på långsikt, mer krafter till höstens alla tunga pass. Gillar din nya bil skarpt har själv tankar på en sån så småningom.



Ha det gott!

2009-07-31 @ 14:42:16
Postat av: Holger

Biffelito! Gott att du är igång med fullt tempo igen! Hardcore is the shit! =) Ska du upp till sm-västerås eller? Mvh

2009-07-31 @ 21:47:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0