Träning Utomlands!

Som alltid när man är på semester blir det lite extra kcal, handen på hjärtat lika för er lr hur?! :) 

Från måndag är det full diet igen inför en fotning som ska bli av om bara några veckor, har ingen lust att börja från noll (fet) då så försöker ha ett bra vardagstänk när det gäller maten, men som sagt när man är utomlands vill man och ska man njuta:) 
Har därför klämt in ett gym pass följt av 30min kardio varje dag för att alla fall försöka undvika den där nollpunkten :)

Tog några bilder idag med en halvtaskig mobilkamera, ett riktigt bra gym som har allt, man blir lite som ett barn som fått nya leksaker när man får testa massa nya kvalitativa maskiner, lätt det kanske blir en övning för mycket per muskelgrupp när man ser yterliggare en maskin stå där o läska en hahahaha :)

Friday Training On The Road !


   

  

...Och om någon vill filma en lr ta en bild är det bara att le & dra en pose:)

från i Onsdags)



Trevlig helg! Nu ska vi ut och fylla på med mer kcal :)
///
Ederer


Kommentarer
Postat av: Lisa

Hihi vaddå fet, det där der ju riktigt bra ut, skulle ha haft dej som modell på muskelfysiologin idag;)

2009-01-09 @ 23:00:56
Postat av: Holge

Ser trevligt ut! Var är du någonstans?



Mvh

2009-01-09 @ 23:18:45
Postat av: Robin P

Hej johan, roligt att se att du försöker hålla jämnare allroundform nu då:D Så du slipper köra bort lika mycket fläsk när det verkligen gäller:) Något jag borde tänka mer på(A) Fast tycker din form ser bättre ut som nu än som på tävling faktiskt:D Ha det bra:)

2009-01-10 @ 00:46:27
Postat av: Christer

Hej Johan,

Vad skönt det låter med att komma bort på semester utomlands, klart att du måste passa på att leva lite, njuta äta gott, sånt behövs för att sen orka med allt hårt arbete i gymet framöver!

Dina armar är mäktiga! Kul att du lägger upp bilder!



Ha det bra!



/Christer

2009-01-10 @ 19:01:47
Postat av: Ederer

Lisa!



haha nja sa inte att jag va fet, men däremot så försöker jag undvika att bli det :) svårt för det finns massa gott, lr hur;)



Muskelfysiologi! vad pluggar du till för spännande?!

2009-01-10 @ 23:23:26
Postat av: Ederer

Holge!



TACK!! Jag befinner mig i Afrika:) Maten är god och värmen funkar fint =) men snart hem till kalla sverige igen...

2009-01-10 @ 23:24:42
Postat av: Ederer

Robin P!



Ja lika bra så man slipper få ångest när man tittar i spegeln hhahaha:) ...

Ja gillar inte heller tävlingsform! bara jobbigt och man mår piss.

Om jag fick välja (vilket jag kan) så vill jag vara någonstans mitt emellan dagens form och tävlingsform...i en såkallad FOTOFORM hahaha:) den är perfekt och lagom tycker jag =)



Ha de bra du med!

2009-01-10 @ 23:28:21
Postat av: Ederer

Christer!



Ja absolut man får aldrig glömma bort livets goda, välmående och ro i tillvaron går alltid först i min bok!!!

Skönt att vara iväg en stund och hämta nya krafter o motivation inför det nya året som precis börjat!



Tack för orden! högst på priolistan detta år står vader och baksida lår och det SKA GÅ med massa vilja och hård träning! (mycket mer bilder kommer!)



Ha det så bra!

2009-01-10 @ 23:31:58
Postat av: Lisa

Ja, jag är en chokladfantast så nog är det lite jobbigt att hålla sej ifrån godsakerna;) Jag läser till sjuksköterska och nu har dom gjort om anatomikurserna så vi läser tokmycke anatomifysiologi! Men det är väldigt intressant att får vera hur allt fungerar i kroppen och varför!

2009-01-10 @ 23:43:28
Postat av: Ederer

Lisa!



Ja choklad är helt okey, svårt sluta när man väl börjat=)

Jaha kul! kroppens anatomi är intressant verkligen, men mycket att hålla reda på=) , har ni läst om kroppens alla muskler på latin än och ursprung och fäste, mycket att lära sig där!



Hoppas du har en skön söndag=)

2009-01-11 @ 15:23:09
Postat av: Lisa

Ja, men det är ingenting mot för nerver, vener och artärer på latin, dom håller på at ta livet av mej:) Musklerna har jag ju lyckats få in i allafall, och genom att bara snegla på din kropp så får man ju motivation;)

2009-01-11 @ 17:49:56
Postat av: Agim

tjena johan hur gåre med träningen kul att lässa om dig när du tränar:) du är så jäääävla imponerande både inom din sport och som människa!!



Du är grym!!!!

2009-01-11 @ 23:49:15
Postat av: Viktor

Jag är en av de kilarna nu träffade på sm som hamnade med i din blogg =)



Hoppas du har en trevlig semsemster =)

2009-01-11 @ 23:52:31
Postat av: Adam

Tjenna johan :) Allt bra med dig? Hur är formn nu efter FF, galet snyggt såg de ut på scenen! Riktigt bra symetri. Ha de kanon bra / Adam

2009-01-11 @ 23:53:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0