NY GYMGROSSISTEN BUTIK!!!

Missa inte invigningen av Gymgrossistens nya butik här i Stockholm på Sveavägen136  imorgon Lördag kl. 11.00 !! 



Massa happenings, aktiviteter, erbjudanden och smakprov. Dessutom föreläsning om kosthållning!

Jag har varit där och tittat när de byggde och fixade iordning den, kommer bli riktigt snyggt, mycket större än den gamla butiken, de har även förutom den kompletta kosttillskotts delen utökat med en klädavdelning!


Alla ni tränings intresserade i och runt Stockholm ni kommer väl  11.00 öppnar de!!!

Vi Ses där :)

///
Ederer


Kommentarer
Postat av: Jeppe

Satan i gatan att man jobbar :(

Det går inte att få ev. kost tips från dig, eller du kanske håller sånt för dej själv? =)

2009-01-02 @ 17:52:30
Postat av: Jakob

Synd att man bor 20 min för långt bort, annars hade man lätt tittat förbi.



Btw Johan! Jag har skaffat en ny träningsblogg och jag har lagt in din blogg som en "favoritblogg". Hoppas det är detta Ok, annars får du säga till så tar jag bort den :)

2009-01-02 @ 18:48:29
URL: http://metrobloggen.se/jakobstraningsblogg
Postat av: Linda Byström

Hört ett rykte om att butiken ska vara något i särklass, hoppas du lägger upp lite bilder.

2009-01-03 @ 00:04:55
URL: http://metrobloggen.se/lindafitness
Postat av: Ederer

Jeppe!



TA LEDIGT HEHE =)



Jodå det kan man få kan maila mig på venice[email protected] , jag svarar när tid finns, enkla kost tips är gratis mer avancerat tar jag betalt för.



O du... skit i jobbet o kom på invigningen =)



MVH

2009-01-03 @ 00:19:14
Postat av: Ederer

Jakob!



20min är väl inte så långt om man tänker på ordspråket the sky is the limit, längre dit men det går =)



Det är helt okey, bara kul!!! TACK!!!



mvh

2009-01-03 @ 00:20:39
Postat av: Ederer

Linda!



Hej där :)

jo det stämmer, den är riktigt snygg med grym design!! Kommer massa bilder från invigningen, lovar. Kameran är med som alltid!

2009-01-03 @ 00:22:36
Postat av: Gurra P

Tjena Johan :)



Va kör du me för tillskott ?

Du kanske inte vill berätta ?



2009-01-03 @ 02:17:32
Postat av: mike

Nu har jag nog skickat mail till din rätta address, problemet var nog det där med 2 understreck :) Jag skrev endast 1 först.

Men nu har jag skrivit med 2 så jag hoppas du fått det!



Mvh//Mikael

2009-01-03 @ 08:22:18
URL: http://mikelindgren.webblogg.se/
Postat av: Ederer

Gurra P!



Nu efter tävling när man äter mer igen .. använder jag endast whey protein, amino rush och vitargo som kosttillskott. äter även de viktigaste vitaminerna vid varje frukost.



MVH

2009-01-03 @ 10:01:31
Postat av: Gurra P

Okej då vet ja!!

Men ja måste såklart fråga va de blir inför tävling då ?

2009-01-04 @ 01:30:20
Postat av: Ederer

Gurra P!



Oj det är mycket.... kan skriva några



whey100 vitargo, amino rush, slow pro, high pro, r-ala, zma,blaze extreme, kalium, omega3, bcaa....



Det var några det hehe=) går åt en del under diet!



2009-01-04 @ 20:08:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0