Må Bättre :)

Regn, snö, blask... Allt på samma gång...

 Antingen stänger man in sig, letar saker att få ångest över lr så låtsas man som solen skinner ute, tar på sig träningskläderna, drar till gymet och tränar som om det var posedown på beachen direkt efter passet haha=))
IT`S ALL IN YOUR MIND =)))


Kan det bli mer passande att gymet jag tränar på heter... MÅ BÄTTRE ...Så inga ursäkter för dåligt väder här inte =)

Lite pics från kvällen...
Börjar känna mig laddad igen och styrkan kommer mer och mer,skön känsla!  har de senaste veckorna kört repet på låten jag la ut i några inlägg ner Never Again den låten är grym;)

Började med trapz och vi jobbade oss upp till 280kg i sista setet...

(här ett mellan set på 240kg)






Träffade på Petra Lundin
som precis som sin man kör med hög intensitet och högt tempo i sina pass, tror knappt hon vilar mellan seten... Verkar fungera... för ojojoj vilken bra form hon håller!!!  Petra som på pappret är 40+ , men kan lova hon spöar de flesta 25-åringarna i detta landet =)))


P-A Andersson
Svensk overall mästare -05 (Petras man) var också där denna dag och som vanligt tar han i som om det är sista gången han får chansen att träna :D och fast han lagt posebyxorna på hyllan och "motionstränar" så håller han en form som är riktigt grym!!!


Chefen pratar lite med mig och Annika efter passet, vi kom fram till att vi nog är lika hungriga alla tre, jag dietar inför fotning, Annika o P-A inför beach -09 hahaha =))





Vaknat av mysiga mess både igår & idag, bästa starten på dagarna :)
///
Ederer

Kommentarer
Postat av: Julia

Låten är grym - blir så pepp på gymmet av den alltså; repeat!



En mysig kille ska ha mysiga mess, är de inte så :)?



Kram J

2009-01-22 @ 21:41:02
URL: http://juvlijja.blogg.se/
Postat av: Ederer

julia!



Ja den är bra, absolut, du vet varför jag gillar den extra mycket, lr hur =)



Tack för orden Julia :)



Kramiz

2009-01-23 @ 19:42:27
Postat av: Julia

Julia vet allt :)

Bäst e du!



Kram

2009-01-23 @ 21:16:52
URL: http://juvlijja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0