Lyckat Nyårsfirande!!!

Blev en riktig helkväll igår med ett hus fullt av trevliga & glada människor :) 
Fick alltså en perfekt start på nya året! och det heter ju att man ska "höja sin lägsta nivå" hela tiden, med den fina starten på året och det ordspråket i skallen kan ju inte detta år bli mer än .... SUCCÈ .... 2009 Kommer bli bästa året!!!


När det är nått jag vill ha framför mig kan min tunga bli lång, hur lång som helst ;)


Har fullt med bilder från kvällen jag kommer fylla på med senare, en del riktigt gaaalna :)



Tack Paret Frykman och alla andra för en fin kväll!! 
///
Ederer

Kommentarer
Postat av: mike

Ser väldigt trevligt ut :) Hoppas du hade en bra nyårsafton!



2009-01-01 @ 14:47:37
URL: http://mikelindgren.webblogg.se/
Postat av: Anonym

Häftigt med fitnessparty! Är du singel Johan lr har du en pingla? =)

2009-01-01 @ 15:25:01
Postat av: mike

Hej igen Johan! Undrar om du har fått mitt mail jag skickade till dig igår?

Skulle gärna vilja veta så om jag ska skicka ett nytt eller inte :)

2009-01-01 @ 18:33:31
URL: http://mikelindgren.webblogg.se/
Postat av: Ederer

Mike!



TACK! Ja det var väldigt trevligt!



Skrev i förra inlägget att jag ej fått något mail av dig. prova igen lr skriv din mail adress så ska jag kontakta dig!



MVH

2009-01-01 @ 19:20:45
Postat av: Ederer

Anonym!



Ja det var en trevlig kväll! Många tävlande och f.d tävlande på plats, men alla var off season haha=)



Till din fråga!Jag lever inte i något förhållande för tillfället...







2009-01-01 @ 19:39:06
Postat av: Alex!

Gott nytt år på dig brorsan!!!



2009-01-01 @ 19:48:55
Postat av: mike

Okej men då förstår jag, min mail address är linkan[email protected]

2009-01-01 @ 20:14:34
URL: http://mikelindgren.webblogg.se/
Postat av: Ederer

Alex!



detsamma mannen!!!!

2009-01-01 @ 21:28:54
Postat av: Ederer

Mike!



Det går inte att maila dig på den adressen du angav.

Du kan maila mig på venice[email protected] ,



Gärna i dagarna då jag har mycket...



MVH

2009-01-01 @ 21:30:57
Postat av: mike

Okej, jag förstår. Min mail address fungerar nog inte för att det inte är understreck mellan det ska vara linkan[email protected]



Men om det inte fungerar då heller så mailar jag dig :)

2009-01-02 @ 07:02:37
URL: http://mikelindgren.webblogg.se/
Postat av: mike

Nu har jag skickat 2 mail till din address som förhoppningsvis är venice[email protected] :)



Svara när du har tid, förstår absolut om du har mycket.

Ha det bra så länge!



Mvh//Mikael

2009-01-02 @ 08:42:01
URL: http://mikelindgren.webblogg.se/
Postat av: Linus

Tack för en supertrevlig kväll. Jag hade riktigt kul.

// Linus

2009-01-02 @ 10:00:30
Postat av: Christer

Hej Johan!

Gott Nytt År!!

Jag är en av träningskompisarna på gymet i bandhagen Bodyfitness. Som du säkert har märkt har dom slagit igen för gott vilket är väldigt trist, mycket bra gym tycker jag. Fråga till dig vet du något annat gym som håller ungefär samma standard?

Må så gott!

2009-01-02 @ 13:15:06
Postat av: Ederer

Mike!



Inget mail har kommit?? två st understreck mellan venice och beach venice[email protected]



prova igen!



MVH

2009-01-02 @ 16:23:26
Postat av: Ederer

Linus!



TACK SJÄLV!!! Ja det var en kul kväll,en del bjöd på sig själva mer än andra (P-A) hahaha:D



Hälsa tjejen oxå!



Ha det så bra!

2009-01-02 @ 16:25:23
Postat av: Ederer

Christer!



Detsamma önskar jag dig!!



Jo jag har pratat med Bella, verkligen trist tycker jag...



Samma typ av gym med tuuunga vikter och den stämmningen finns inte i sthlm enligt mig tyvärr )=



Men Pro Gym är lite liknande och håller en minstlika bra standard på utrustning, många tävlande som tränar där vilket kanske kan motivera extra?! flex gym i hagsätra är bra! även hannige hälsostudio är bra (men långt bort)



Hoppas du hittar nått,men PRO GYM kan jag rekomendera!



MVH

2009-01-02 @ 16:32:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0