Invigning av Gymgrossisten butik!

Många trotsade kylan och folk kom & gick hela tiden för att ta en titt på Gymgrossistens nya butik på sveavägen!

Riktigt snygg butik, super modern och allt det bästa inom kosttillskotts världen fanns där!!!!!

Tyvärr dog batteriet i kameran men lite bilder hann jag få med innan!



Roger Svensson, Butiksägare, pratar med kunder...






Några på bara lokalen innan folket kom!


GRATTIS ROGER FÖR NU ÄR DU ÄGARE AV SVERIGES FRÄSCHASTE  KOSTTILLSKOTTS BUTIK!!!!


NI som inte hann dit idag får ta en sväng förbi en annan dag :) Ni kommer inte bli besvikna!!!


Har varit sjuk hela veckan därför ingen träning lr passbilder som jag lovat, men kommer så fort jag blir frisk!


Som jag skrev i tidigare inlägg fick jag en riktigt givande dag idag!
///
Ederer


Kommentarer
Postat av: Jeppe

Ser riktigt fräscht ut! Blir till att bila upp nån ledig dag :)



Givetvis ska linslusen Johan vara med ;)

2009-01-03 @ 23:13:51
Postat av: Anna

men du johan. Har de inte en GG butik på sveavägen? eller ligger den bara på GÅNGavstånd nu..fan, man kommer ju aldrig fram till den där andra..

2009-01-04 @ 18:16:00
URL: http://metrobloggen.se/AnnaWedal
Postat av: Anonym

Tjenare Johan!



Vad har du för utbildning? Har du läst komvux eller gått gymnasiet? Sedan vidareutbilda dig? Va jobbar du som?





Många frågor, keep it up man! Fyfan du är ruggigt skön att se, utstrålar bra anda åt alla andra som vill bli "stora" inte de dära otrevliga eller (översittar) grejjen!:)

2009-01-04 @ 19:21:58
Postat av: Ederer

Jeppe!



Tycker jag du ska göra, den innehåller ALLT som behövs från det bästa!! + redskap,bälten, kläder osv osv... kommer inte bli besviken!



haha kan inte rå för att fotografen fångade mig på bild =)



MVH

2009-01-04 @ 19:31:45
Postat av: Ederer

Anna!



Jo stämmer det fanns en annan GG butik där, men den har de stängt nu och istället öppnat denna nya stora butik!!



hehe se det som en power walk när du går dit =) Fast lite närmare centrum ligger den nya!



Lova att ta en sväng dit nu ;)

2009-01-04 @ 19:33:59
Postat av: Ederer

Anonym!



Jag har först gått gymnasiet barn & fritid sen vidareutbildat mig först till elevassistent sen till ungdomskonsulent och ledsagare för barn med särskilda ´behov.

Under 2007 satsade jag allt på tävling och genom bra sponsorkontrakt behövde jag inget "ordinarie" jobb.

men annars har jag jobbat med just barn och ungdomar med särskilda behov i alla åldrar, grymt givande jobb!!!



Bara kul med frågor, jag svarar på allt, nästan =)



TACKAR för dina fina ord, verkligen kul att du tycker så!!



Ha det så bra!



MVH

2009-01-04 @ 19:43:09
Postat av: Anonym

Aha okej!:)



Roligt låter som ett perfekt jobb för dig, hur många år "extra" har du läst? Tror det blir kanon, ska du jobba heltid nu eller bara halvtid? Eller har du sponsor som hjälper dig ett bra tag till så du slipper jobba?!?



Mvh // Rob

2009-01-04 @ 22:01:40
Postat av: sid

Jobbade som du vet i den förra butiken, men denna var ju grymt fräsch. Riktigt uppgradering, måste gå dit och kolla in någon dag.

2009-01-05 @ 00:01:08
URL: http://www.fitnessguru.se/
Postat av: dessan

Ska vi köra ett pass på tisdag? Är ledig då..

2009-01-05 @ 00:28:25
URL: http://bigd.blogg.se/
Postat av: Ederer

Rob!



Ja det är ett toppen jobb, jobbat med det i ca sju år och inte en dag haft ångest över att gå till jobbet;

Har bara läst 1helt år extra, sen utbildat mig vidare på distans och kvällar samtidigt som jag jobbat.



Blir inget skoljobb nu fösrta halvåret, ska däremot börja jobba lite som ordningsvakt igen några kvällar i veckan.

Ska idag föröska träna igen oxå!!!!!! legat sjuk ett bra tag )=



Ha en bra dag! MVH

2009-01-05 @ 10:27:07
Postat av: Ederer

Sid!



Jo det vet jag du gjorde! Törs säga att denna är sveriges fräschaste, lätt! som att kliva in i modeaffärerna i sturegallerian hehe , GRYMT!!!



Ta en titt mannen!



MVH

2009-01-05 @ 10:28:35
Postat av: Ederer

Dessan!



Hade varit kul men ska åka bort lite.. Men vi kan köra när jag kommer tillbaka!

men du... Det kommer bli tuffare än när du tränade med din chef ;)

2009-01-05 @ 10:31:08
Postat av: Christer

Hej, Tack för dina råd, jag förstår att det är svårt att hjälpa till utan att veta förutsättningarna. Har tränat länge. har ingen avsikt att tävla men man ärju lite nyfiken hur bra man är, hur man ser ut utan det extra täcke man bär på. Jag har följt din blogg under din diet och är mkt imponerad att du orkade med all förbrännings träning, strongt gjort!! Jag var och provade gullmars för någon vecka sedan ett bra gym kanske något trångt men dom var super trevliga.

2009-01-05 @ 22:14:19
Postat av: dessan

Haha, du äter ju bara bullar dagarna i ända. Så jag tror vi håller bättre tempo utan dig ;)

2009-01-06 @ 01:26:12
URL: http://bigd.blogg.se/
Postat av: Svante

Hej! Tänkte bara säga tt jag följer din blogg och tycker att den är väldigt bra=) har blivit väldigt insprierad. Tänkte bara fråga om du har lust nån gång att lägga ut ett tränings pass där det står vilka övningar du kört och set/reps.



Ha de bra!

2009-01-06 @ 12:13:15
Postat av: Mikael

Jag blir väldigt inspirerad av att följa din blogg,tränar själv 4-5 gånger i veckan och jag följer din blogg regelbundet.



Postat av: Mikael

Tänkte bara rätta till adressen till min blogg ifall du vill in och läsa den.

2009-01-07 @ 16:39:03
URL: http://jacobssons.blogg.se/traningsbloggen
Postat av: Lisa

Tittat in på din blogg för första gången idag, tänkte lämna ett litet fotspår! Läser just nu anatomi och fysiologi och jag har just hittat ett nytt sätt att plugga in musklerna, det är ju bara att studera din grymma kropp;)

2009-01-07 @ 19:27:36
Postat av: Ederer

Christer!



LYCKA TILL med din diet!!! och hälsa gärna nästa gång du kanske springer på mig på något gym, bara kul=)

2009-01-07 @ 23:23:15
Postat av: Ederer

Dessan!



hahaha mmmm lr hur:) undra vem som ÄTER BULLAR ;)

2009-01-07 @ 23:25:03
Postat av: Ederer

Svante!



Härligt att du följer min blogg, TACK!



och TACK FÖR DE SCHYSSTA ORDEN!!!!!!!



Klart jag kan lägga upp det! kommer mycket träningsbilder o pass framöver, ska snart dra igång hårt inför en fotning!



MVH

2009-01-07 @ 23:26:39
Postat av: Ederer

Mikael!



GRYMT!!! TACK SÅ MYCKET FÖR ORDEN!!



Lycka till o KÖR HÅRT;)

2009-01-07 @ 23:28:19
Postat av: Ederer

Lisa!



Kul att du tittade in o hoppas du kommer tillbax;)



Tackar för dina ord! Kul du gillar min kropp :D



Lycka till med anatomi läsandet!!! ;)

2009-01-07 @ 23:30:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0