Hittade den ===)))

Blir ett kort inlägg...
 
Ni som följer min blogg vet att jag skrev i ett tidigare inlägg att jag åt upp tio semlor på rad efter min tävling -07 =)  Hittade en bild där jag kommit ca halv vägs hahaha :) skrattar för efter den tävlingen fanns det inget stopp. åt . åt. åt och åt ALLT JAG KOM ÖVER :P , vilket resulterade i en viktuppgång på ca 30kg på lite drygt en vecka...

INTE nyttigt för hälsan!!! Tur man blir klokare med åren och efter lucia -08 har jag endast gått upp 7kg!


Klicka på bilden för en större version    Namn:	sista passet 075.jpg  Visningar:	630  Storlek:	24.0 KB  ID:	25349


(Minns att innan jag la ut den bilden i min dåvarande journal på Body så drog jag en censur på tröjan! det var min dåvarande sponsor Ultimate Nutritions logga på den... Kanske inte bästa reklamen att sitta där och äta som en gris i deras tröja hahahaha :D )


Ska iväg och träna på flex Gym i Hagsätra om en timme med min Kompis Luis, tar med kameran får vi se om det finns tid för några pics, jag kommer få ta i för hans dagsvikt ligger på runt 120kg tror jag, kommer bli tuuuungt =)

Later friends!
///
Ederer



Kommentarer
Postat av: Tobbe

Ganska imponerande med 10 semlor :P men förstår att du längtat efter dom :P Har du något specielt deff tips du vill dela med dig av? håller på nu och har hållt på jävligt länge.. Men äter man pizza o hamburgare i 10 års tid får man skylla sig själv :P

2009-01-20 @ 19:01:26
URL: http://mjolksyra.blogg.se/
Postat av: Sofia

Minns att jag njöt av synen, när du satte i dig det där fatet :D

2009-01-20 @ 19:18:02
Postat av: Stoffe

Oj, trodde inte man kunde gå upp så mkt på så kort tid.. Inget bra med semlor då;) haha..

Lycka till på gymmet!

2009-01-20 @ 20:54:51
URL: http://www.metrobloggen.se/inthegym
Postat av: Ederer

Tobbe!



haha jaaa man är inte frisk i skallen efter att ha svält sig lääääänge =) men gott var det!!! tills magen höll på att sprängas en stund efter )=



Du kan maila mig på venice[email protected] och beskriva mer ingående vad för mål du har med deffen, svarar där!



MVH

2009-01-21 @ 18:56:13
Postat av: Johan

Sofia!



Haha ja det vet jag att du gjorde eftersom du satt mitt emot mig o log =))) det var en riktig fika fest du och morsan ordnat!!!



kram

2009-01-21 @ 18:57:42
Postat av: Ederer

Stoffe!



Allt går med lite vilja hahaha ===))))



TACK! Lycka till själv! Kör hårt ;)

2009-01-21 @ 18:58:35
Postat av: fredrik

Var redo 24 februari, då får du visa vad du går för;)

2009-01-22 @ 04:10:24
Postat av: Johanna

Hej Johan. Jag håller på med ett projektarbete om kost och träning. Nu håller jag på att skicka run lite frågor till olika fitness och body profiler. Skulle vara jätte tacksam om du ville svara på typ 3 frågor. Men då skulle jag behöva en mail?

Tack på förhand/ Johanna

2009-01-22 @ 11:33:35
Postat av: Ederer

Fredrik!



Yes lovar va redo då... får man tjuvstarta innan :D:D ??!

2009-01-22 @ 19:19:09
Postat av: Ederer

JOhanna!



Självklart ställer jag upp! min mail venice[email protected]



MVH

2009-01-22 @ 20:28:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0