Extra träning :)

Lite bilder från dagens träning! Blev ett extra ryggpass för att kunna få ner kvällens goda middag=)
Provade lite chins för första gången på väldigt länge och klarade 21st vilket jag e ganska nöjd med faktiskt på en vikt runt 100kg  :P, men blev besegrad av övriga som lyckades göra 1reps mer... Men det kan jag leva med hahaha :D













Nyss ätit en grymt god middag! Dax för efterrätt iform av cheesecake nu =) Det var min Lördag det, varken mer lr mindre, varför komplicera saker =)
///
Ederer

Kommentarer
Postat av: Tommy Ivarsson

21 chins med en kroppsvikt på 100kg? Det är ju sjukt bra. Lite kraft på hamstrings och vader så är 1:a platsen på LP09 din.



Mvh Tommy

2009-01-25 @ 13:53:05
Postat av: Anonym

Hej Johan,

Läste i ditt förra inlägg att du letar efter någonstans att träna efter BF lagts ner. Eftersom jag är i samma sits skulle jag bli super glad om du berättar om du hittar ett bra gym. Har varit runt lite men hittar inte den rätta känslan som fanns i hos BF.

Ha det bra!

2009-01-25 @ 16:00:18
Postat av: Ederer

Tommy I!



Tack! Alltid gillat chins, körde den ofta förr med extra viktbälte, tycker den är grym...



Glad jag blev för dina ord =) de musklerna du nämner är precis de jag ska jobba hårt på från februari!!



ha de så bra Tommy!



MVH

2009-01-25 @ 20:06:11
Postat av: Ederer

Anonym!



Nej den känslan finns nog inte någonstans tyvärr)= unikt gym var BF, old school men ända vänligt och trevligt!



Jag har provat Flex Gym i Hagsätra, gillade det starkt!!! lite lång väg att åka för mig men funderar på att ta ett månadskort till att börja med!



provar jag fler jag gillarv säger jag såklart till!



MVH

2009-01-25 @ 20:08:47
Postat av: Christer

Haaa haa...Sorry jag vill inte vara anonym, missade att fylla i mitt namn bara. Jag har inte varit på Flex men varit på väg flera gånger har dock aldrig blivit av, vet precis vart det ligger.

Eftersom du säger att det är bra blir det nog att testa det i veckan.

Ha det gott!



/Christer

2009-01-25 @ 20:49:24
Postat av: Christian Thunberg

Lika stor som vanligt mannen, kul att följa din blogg ska länka den nu =P



kör hårt

Postat av: Dorian!

Tjena, har frågat förut men fick inget svar tror jag :O Kör du mycket marklyft och hur ofta kör du det ?

intressant och grymm blogg också!

Ha de bäst :D peace!

2009-01-26 @ 20:01:34
Postat av: Ederer

Christer!



Aha var det du ) Ja ganska många från f.d bodyf. som kör där, jag tränade med louis om du vet vem han är? .. tycker absolut du ska testa det! fint men ändå hardcore, grym mix !!



MVH

2009-01-26 @ 22:54:36
Postat av: Ederer

christian!



Tjena killen! det var längesen! tack för länken =) Hoppas allt e på topp,du såg grov ut ...keep it up!



tävling -09 kanske ;)



take care!



2009-01-26 @ 22:55:52
Postat av: Ederer

Dorian! (Yates ?! :P)



Aha sorry måste ha missat det...



Nej kör aldrig marklyft, men gjorde det mycket förr, en perfekt basövning för att stärka och frigöra hormoner i kroppen under första åren av träning!



Men... jag anser att den tyvärr oxå bygger "bred midja" något man verkligen inte vill ha som "byggare" )=



den övning som är mest lik mark jag kör är stångrodd, med den kan man komma åt högre upp på ryggen och den belastar inte midjepartiet...



det är vad JAG anser.. sen tycker alla olika =)



TACK FÖR SCHYSSTA ORDEN!! HA DE SÅ BRA!



2009-01-26 @ 23:00:49
Postat av: Joakim

Tjena Johan!



Grymt med 21 reps på 100 kg ;D Härligt att se att du fortsätter att kriga!



Undrar om du vet var man kan få tag på byxorna du använder på bilderna? Jag har letat överallt och frågat folk men kan inte hitta dom nånstans :(



mvh

2009-01-26 @ 23:32:48
Postat av: Oliver

Hej johan sjukt bra jobbat under förra året och speciellt inför lucia synd bara att magen inte höll hela vägen. hoppas verkligen få se dig när magen håller och allt går som de ska! sjukt imponerad, motiverar mig grymt mkt att ge allt varje gympass och hålla matscheman osv.

nu kmr en fråga som kanske inte är så vanlig men va äre för brallor du har på dig på dom där bilderna, ser sjukt sköna ut å snygga å ha på gymet. känner alltid lite ny tändning när man får på sig nå nya gymkläder som sitter bra å snyggt :D

Mvh Oliver

2009-01-28 @ 18:59:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0