Dax dra hem igen...

Varit borta ca en vecka nu och ångrar inte för en sekund att jag åkte iväg några dagar, haft riktigt mysigt varje dag med bästa sällskapet...

Var på bio igår och såg nya Wallander filmen hämnden:)


Imorgon kommer det några klienter från vårat avlånga land som vill ha hjälp med uppbyggnadsträning, måste hem och förbereda lite.
Har tagit massa bilder under veckan men inte funnits tid att uppdatera så mycket, en bildbomb kommer under söndagen=)

När man tittar ut genom fönstret vill man verkligen ha varma dagar igen, lr hur!
(bild från en skön dag i Kungsträdgården i somras, ingen stress :D...)



Ha en trevlig helg friends och glöm inte ta hand om era nära & kära !!


Tack för en otroligt fin kväll igår!  Mysigt :)))
///
Ederer

Kommentarer
Postat av: "F"

Du är en helt underbar människa johan!! tack själv för en fin kväll:)

2009-01-31 @ 09:55:11
Postat av: Sebastian

Hej Johan! Tänkte bara höra med dig vart nånstans är det i Sthlm du bor? Inte det lättaste o få lägenhet i city kanske?!



Kanon blogg för övrigt!



MVH

2009-01-31 @ 12:58:55
Postat av: Johan

"F"!



Kan bara säga detsamma:) Du är toppen!



2009-01-31 @ 13:28:52
Postat av: Ederer

Sebastian!



Nej mitt i city bor jag inte...

Har köpt en lägenhet och trivs perfekt där jag bor! så "mitt i stan känns som det kvittar" =)



Ha en soft Lördag!

2009-01-31 @ 13:31:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0