Brorsan!!!

Fortfarande On the road =)

Idag blir det ett för er kanske Ointressant inlägg (?) Men för mig betyder det mycket!

Har haft en riktigt härlig dag och jag har för första gången på fem år träffat en av mina närmsta ungdomsvänner.
En kompis som var med från starten och mina allra första trevande steg i gymvärlden... Och i övriga livet alltid stått vid min sida genom alla olika väder under stora delar av mitt liv...

Eyy brorsan, handen på hjärtat vi gjorde inte alltid de rätta valen, blev en del galet när vi var samlade allihop, men vi hade även mycket kul =))  
Grymt att sitta och prata gamla minnen idag, hur mysigt som helst att få träffa din dotter, fantastisk liten tjej!
 som vi sa åren går fort och nån flyttar hit och nån flyttar dit, kan aldrig bli som förr, men en kompis är alltid en kompis och alla minnen försvinner aldrig!

Vänner som alltid ställer upp i alla lägen utan egen vinning, baktanke lr utan att begära saker tillbaka växer inte på träd... Du är en grym vän, stolt att ha dig som vän Goran!


Och du mannen... Inte fem år till innan vi ses igen!!!


Hur mysigt som helst att få träffa din dotter, fantastiskt fin liten tjej!!!




Hoppar över träningen idag! Haft en perfekt dag trots vila =) ... Vet redan nu att kvällen kommer bli minst lika perfekt som dagen :D
///
Ederer


Kommentarer
Postat av: Jenny

Gud va kul Johan att du träffade Goran!!! Du får hälsa så mycket från mig (om han kommer ihåg mig) Ni alla tre var jätte fina på kortet. Hoppas allt e bra med dig, hörs snart! Kram

2009-01-29 @ 21:40:41
Postat av: Ederer

Jenny!



Hej Vännen!

Ja det var hur kul som helst, en grym kille e han verkligen! Klart han kommer ihåg dig, du dök allt upp under samtalet, gamla minnen du vet =)



allt e riktigt bra med mig, haft supermysigt!



Sköt om dig!



Kram

2009-01-30 @ 11:09:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0