Helgen!

Tränat 6 av 7 dagar... Tog fredagen som vilodag, brukar vara söndagar som är recovery day men kände mig både trött och sliten efter torsdagens pass, lovat mig själv lyssna bättre på kroppen denna diet och välja mina strider mot mig själv bättre, inte värt fightas för fel saker, en dags extra vila förstör inte slutresultatet =)

Annars inte gjort så värst mycket av helgen, kändes onödigt att planera in massa grejer när vädret snurrat värre än hos en diet vilsen själ =)   regn, moln och sol om vartannat...
Blivit en hemma helg med filmer, träning och jobb! stod iofs på "göra listan" lägga nytt golv i lägenheten men det löste jag genom att ringa ett samtal, på Onsdag kommer en golvläggare, gäller att välja sina strider som sagt ;)  

Gillar hemma helger ibland helt utan krav och måsten, inga regelrätta ätardagar men kör en valfri måltid och lite högre på kolhydrater Lördagar ,så trots en ganska händelselös helg finns inget att klaga på!!!


På G till jobbet igår...slö som f*n efter alla extra carbs =)



At Work...




Imorgon har jag ställt klockan för första gången sen förra sommaren =)  Dax dra igång med morgon kardio nu när V.4 på diet drar igång... Morgon kardio- gym- kvälls kardio-Low carbs , Everyday thing =)
///
Ederer

Kommentarer
Postat av: Jonatan

Ville bara säga att det var grymt att se dig live och få skaka din hand i helgen! Du var otroligt trevlig även på riktigt!



Min största inspirationskälla utan tevkan!

2009-08-24 @ 10:04:44
Postat av: Erica

Oväntat se dig i fredags, visste inte att du vaktade den dörren, fin som vanlig var du ;)



Borde ta och ses lite oftare när vi bor i samma stad tycker ja :)



kram

2009-08-24 @ 10:07:18
Postat av: danne

Amen jag skaka också hand, hur många läsare har du egentligen? :P

2009-08-24 @ 14:00:20
URL: http://alifeinsweden.com
Postat av: Anonym

Tja!



Vart jobbar du och som vad?

2009-08-24 @ 19:31:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0