LOW CARBS =)

Hela första diet veckan körde jag efter samma "bas schema" varje dag, främst för att komma in i rutinerna och känna på känslan av att vara hungrig igen =)

Nu är det vecka 2 och dax att utmana sig själv ännu ett steg, man måste ha ett starkt psyke lr vara knäpp (!) för att kunna beordra sig själv att sänka maten ytterliggare när man redan är tokhungrig! För min egen del hoppas jag på det första alternativet hehe =) 
För nu har jag sänkt maten mer och haft två s.k lågdagar, kan lova att hjärnan skriker efter mat!!!

JAHA??? OCH?????

Det får göra hur ont det vill, snurra hur mycket det vill, kännas hur hungrigt & lågt det vill...Kliver inte av innan jag är i mål!!!


Dagens Kardio -Tvungen lägga mig på golvet efteråt, utmattning, skönaste känslan i gymet, då vet man att man gjort sitt absoluta max för dagen!



Älskar 80-tals klassiker, hade denna i bott i mp3 under kardion idag, får rysningar när jag hör den, hade den under min första diet när jag satt 4 timmar i sträck på cykeln vissa dagar, tänkte - Kunde jag då! kan jag nu!
NO EASY WAY OUT...



Får se om det blir en kvällspromenad senare, skönt rensa tankarna lite, behövs ibland =)

Ha en mysig kväll friends!
///
Ederer

Kommentarer
Postat av: Si.

Du är en grym inspiration!

Lägg upp lite mer bilder osv ;)

U GO JOHAN!

2009-08-05 @ 20:34:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0