Ska prova något nytt =)

Innan jag beger mig tillbax efter mitt påskfirande har jag lovat gymägaren här att jag ska vara med på ett pass med den nya maskinparken easyline...

Inte så insatt men tydligen så jobbar man i båda faserna av rörelsen även negativt och man tränar två muskelgrupper per maskin i samma övning och ju fortare man utför rörelsen desto tyngre blir motståndet =)

Ser "lungt" ut men är övertygad om att skenet bedrar :D


ska bli kul och har tydligen blivit en riktig succè!  antar att jag kommer få mjölksyra i musklerna tidigt så planen är att gå ut hårt och öka hahahah :D
MEN....
Bokar inget sådant pass förrän senare i veckan när "påskfirandet släppt" =)




Vände ryggen åt söndagens ångest och nu ser jag den inte mer ;)  Bröst, axlar ikväll.... Lovat mig själv en superhård tränings vecka, vill inte hamna efter vännerna i huvudstaden ;)

Ses på Träningslagret!
///
Ederer


Kommentarer
Postat av: Karl

okej=)Jobbar du varje dag och vad är det för tider



Lycka till på tränigen!

2009-04-13 @ 16:28:36
Postat av: Robin

Jäkla vilken mastig rygg!:)



Har du lust att hjälpa mig med träningschema och sånt runt omkring?



Hade behövt mycket hjälp, vore väldigt tacksam för hjälp m.m



Om du har tid lust, jag har huvudet och kan ge 110% hela vägen lång historia att berätta om allt!



Måväl! // Robin

2009-04-13 @ 17:39:38
Postat av: Ederer

Robin!



Tack! jobbar på att förbättra den mer detta år...



vart bor du? tid finns! du kan maila mig på venice[email protected] och skriva mer ingående vad du behöver hjälp med så kan vi gå vidare från det sen.



MVH

2009-04-14 @ 09:09:40
Postat av: Anonym

hur kommer det sig att du är i karlskoga så mycket? varför flyttar du inte tillbaka om du trivs där så bra. Du har väl inget som binder dig till stockholm

2009-04-14 @ 12:58:22
Postat av: Ederer

Anonym :)



Tycker inte ja varit där så ofta iofs, men de ggr ja varit där sista tiden är för att jag velat det av olika anledningar.....

Nu var det påskfirande med familjen!



Lämnade sthlm 2ggr förra året pga av tävlingssatsningen... Passar på att åka runt lite nu när tid finns =)



Man vet aldrig när livet stavas DIET igen ;)



mvh

2009-04-14 @ 15:29:00
Postat av: Tobias

hej igen, hoppas du inte tycker ja e jobbi på ngt sett men de kommer upp fråger i huvve om träning hela tiden...haha, men om man t ex. kör bicep me hantlar, ska man köra typ 6-8 rep på så tunga hantlar så man orkar precis fö o bygga korta muskler, de e ju korta muskler man vill ha fö de e ju snyggare ;) lr hu fungera de, alla säger olika :P o de e då du kommer in i bilden så ja kan vända mig till ;) haha

peace out brosh

2009-04-15 @ 15:51:07
Postat av: Jakob Minell

Fan Johan, nu får du uppdatera lite mer här i bloggen! =)

2009-04-16 @ 23:06:43
URL: http://metrobloggen.se/jakobstraningsblogg
Postat av: mackan

det är en gedigen rygg du odlat fram må jag säga. kan du ge tips på dina 2-3 favvo-övningar för att bygga bredden, och gärna om du har några "knep" vad gäller utförande på dessa.



ha de göttans / macke

2009-04-16 @ 23:24:08
Postat av: Anonym

aouf! maffig rygg mannen!! grymt!

2009-05-14 @ 22:23:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0