On The Road med Annika :)

Vi hade en stående inbjudan till hård satsande City Gym i Västerås och bestämde oss för att ta en tur dit idag!

Kanske lite långt att åka några timmar i bil för ett litet gym pass?! =)
Men känns bra med lite extra tidsfördriv för jag har inlett en minidiet idag och  oj oj oj va hungrig jag känner mig, men vet att det släpper om man bara kämpar igenom de första veckorna!!!

Hade ben på schemat och avslutade med 40min kardio - Löpband!


Annika körde ett tufft ryggpass!!!


Har bokat in en kul resa i träningens tecken framöver!  Vi har bestämt att åka till Tyskland för att kolla läget på Europas största Fitness mässa - FIBO, ska bli grymt kul att  se hela världs eliten på mässan och scen! Finns platser kvar i bilen, någon som vill hänga med kanske ?! :)

///
Ederer


Kommentarer
Postat av: Anders

Idags läget kör jag en rätt okej "byggar" diet. Vill inte lägga på mig för mycket onödigt fett utan hålla bf ungefär lika. Om jag lägger in 20-30 min gång på band i bra tempo är det okej även om jag vill bygga?

Ska jag ta med efter träning drick innan cardion eller efter? tack på förhand

Keep up the good woork!

2009-04-08 @ 22:00:32
Postat av: Tobbe Jonasson

Plockar du upp mig i jönköping? :D ;)

2009-04-08 @ 22:18:06
Postat av: Mike

Vad ligger priset kring en sådan resa ungefär då?! :) Klart man är sugen att åka ner på den!





2009-04-09 @ 08:52:37
URL: http://mikelindgren.webblogg.se/
Postat av: björn

tjenare, ha tränat ett tag nu o min bror visade bloggen, kul o läsa den tycker ja=)) men somsagt så ha ja tränat ett tag o mina vänner säger att ja ha blivit lite "biffigare" men själv e ja lite osäker på om ja ha blivit de :/ kör me whey-80 men hade tänkt o köpa ngt muskeluppbyggande, men vet dock inte om ja våga testa kreatin fö finnarnas skull^^ vet du ngt bra muskeluppbyggande? ha hört att gainer pro e bra men man gå upp rätt mkt i vikt? va ska ja göra? tack i för hand

2009-04-09 @ 11:37:09
Postat av: ederer

Anders!



så lite kardio som du skriver påverkar absolut inte dina uppbyggnad negativt. MEN... vill du vara på den säkra sidan så ta BCAA precis innan du kliver på kardion! den stoppar muskelnedbrytningen. Ta efter drinken efter kardion då kollisar slöar ner förbränningen...



MVH

2009-04-09 @ 23:36:04
Postat av: Ederer

tobbe!



Jag absolut =)) Tutar till så va beredd ;P

2009-04-09 @ 23:36:51
Postat av: Ederer

Mike!



vet inte riktigt än, vi ska boka allt nästa vecka!



MVH

2009-04-09 @ 23:37:42
Postat av: Ederer

Björn!



TACK FÖR ORDEN!!!



Om du vill gå upp i vikt är ju GANIER en bra variant!! finns bra gainers på www.gymgrossisten.com , men ta den som mellanmål och efter träning EJ som sista kvällsmål innan sovdax, satsa enbart på en ren protein källa då!



LYCKA TILL!!!

2009-04-09 @ 23:45:37
Postat av: Anonym

du får väl hojta till när du kommer hit, bor 100m därifrån och tränar jämt där :D

2009-04-10 @ 10:01:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0