Nöjd med min dag :)

Japp! haft en perfekt dag, ingen klocka som ringde o väckte mig, men vaknade ganska tidigt allafall, körde 1.5 timme kardio, känns riktigt skönt att vara igång med kardion igen! 

Uträttat några viktiga ärenden, umgåtts med vännerna, ätit riktigt god men nyttig dietmat (tack Annika du e grym)  pratat lite med Roger S. Team GG`s grymt trevliga ledare!

Fick till ett skönt gympass som avslutning på dagen, bryr mig inte så värst om PB`n osv men idag följde det med vikter som jag aldrig tidigare klarat av, "there`s a first time for everything =)  och det är ett tecken på att träningen inte stannat upp utan går sakta men säkert framåt, skön känsla!!!

Den där extra vikten har aldrig tidigare hängt där, blev 4set med 10reps i varje..


Som jag skrivit tidigare finns tävlings suget där! kanske därför jag avslutade  dagen med en pose?  fast det var Annika som tjatade om en pose från början, men kan erkänna att jag inte var svår övertalad hehe =) I am a bodybuilder and that is what i do :p



Kör två pass imorgon sen kan man med gott samvete packa väskan och bege sig iväg för lite påsk firande :fun:

ses imorgon!
///
Ederer

Kommentarer
Postat av: Anonym

Bitig!;)



Du dom dära NY kepsarna? Vart har du köpt dom finns de massa olika färger? Pris?



Gla påsk!

2009-04-10 @ 01:13:52
Postat av: Tobbe Jonasson

jag vill också va sponsrad :P är det nångång man behöver sponsring så är det väll i början? :P skönt att du njuter av livet till och med när du halv dietar :P

2009-04-10 @ 09:25:54
Postat av: Nisse

Shit...va grov du é

2009-04-11 @ 19:30:27
Postat av: Anna Paulie

Snyggt linne Johan!

Postat av: Ederer

anonym!



Tack =) ... ja de finns i massa olika varianter o färger, gillar passformen! har nog säkert tio olika av det märket =) , köpt dem på mno outlet i hammarby sjöstad!



MVH

2009-04-13 @ 15:04:47
Postat av: Ederer

tobbe j!



ja det stämmer nog, men protein behövs alltid haha=)



Började träna -94 och fick sponsor kontrakt först -07... är väldigt tacksam för det och allt positivt som gymgrossisten.com ger mig!!!!



kör hårt :D

2009-04-13 @ 15:07:19
Postat av: Ederer

nisse!



Tack för orden! under uppbyggnad så förhoppningsvis more to come...



mvh

2009-04-13 @ 15:08:06
Postat av: Johan

Anna P!



Tack! kan inte annat än att hålla med dig, perfekt att träna i och sitter snyggt tycker jag!



...sen blir det ju inte sämre av att jag fick det av dig :) tack till både dig och Gymgrossisten för allt ni ställer upp med!!!

2009-04-13 @ 15:11:20
Postat av: Ante

grymt jobb mannen!

2009-04-14 @ 11:57:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0