kalori påfyllning :)

Tre av fyra stycken tog en morgonpromenad i Lördags morse, jag var dock den som låg kvar under täcket hahaha :)
Men jag var först in på fiket och först att välja restaurang på kvällen så övriga tre kan ej kalla mig för lat vilket fall, hehe :)

Lördag är Lördag lr hur ;)

Mongolisk buffé, gott som f*n och mätt som f*n blev ja :)


Vaaa gör du Annika ?! =))




Kul med alla mail från både tjejer och killar! hade dock inte räknat med att få sååååå många!!! Fick en mindre chock när jag loggade in på mailen idag :) Men  Ska verkligen försöka svara på så många jag bara kan i mån av tid! 


Ikväll ska vi på Konsert i Globen, ska bli kul, dax att dra dit nu =)

Kram :)
///
Ederer


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej Johan,

Kul att läsa att du har det bra och tillåter dig att må gott, det behöver man.



En fråga när du under dietens slutfas utesluter kolisarna helt hur ser kosten ut då, tänker främst på på frukost och efter träning?



Ha det bra!

2009-04-20 @ 14:58:14
Postat av: Kim Norgren

Ser ut som mongoliska buffén på grev ture gatan har jag rätt?



mvh kim norgren

2009-04-20 @ 15:35:39
Postat av: Alex

Tjenare!

Vet du vart man kan köpa storpack på tex. kyckling och då menar jag typ 10 kg, 20 kg...blir dyrt att köpa 1 eller 2 kg i taget. Bor inte i Sthlm så om det finns någon butikskedja eller liknande som säljer detta?



MVH Alex

2009-04-21 @ 15:20:31
Postat av: Ederer

Anonym!



jag åt slowpro lr hypro som frukost när vi nollade kolhydraterna, hypro finns i massa goda smaker!



tog alltid kollisarv efter träning men max 30g sista biten!



annars stavades min mat TORSK, TORSK & TORSK :D



MVH

2009-04-21 @ 19:24:45
Postat av: Ederer

Kim N.



neeeeeeeedu fel har du kim =) det är den på drottning gatan ;)



MVH

2009-04-21 @ 19:25:39
Postat av: Ederer

Alex!



jag köpte förra året storpack från grossist kedjan MArtin olsson ... krävs företagskort för att handla där, men den är god med ett bra pris!



MVH

2009-04-21 @ 19:27:05
Postat av: Mikael Nilsson

Tjenare Johan! fått mitt mail än? eller håller du fortfarande på att svara på allas mail? ;) // Micke

2009-04-21 @ 22:15:52
Postat av: Andreas

Vad tycker du om cardio direkt efter styrkepasset under diet,ska man köra separat för att behålla så mycket muskler som möjligt eller vad är din åsikt ? :)

2009-04-22 @ 21:16:52
Postat av: ederer

Andreas!



Det optimala för att bygga muskler är som du säger att köra kardion Separat! har man bråttom ner i vikt är det dock riktigt givande med kardio direkt efter styrka då du är tom i dina glykgendipåer, väljer man att köra efter styrka är BCAA bra att ta innan för att skydda musklerna från som mycket nedbrytning som möjligt!



MVH

2009-04-23 @ 20:39:52
Postat av: Jakob

Johan! Denna bloggen är en av mina favoriter och läser här så ofta jag kan men du måste updatera lite mer =) Hoppas allt går bra med träningen och livet =)

Jakob

2009-04-28 @ 16:29:41
URL: http://metrobloggen.se/jakobstraningsblogg
Postat av: Anonym

Ja! Mer uppdateringar till folket! =D

2009-04-30 @ 15:34:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0