BACK HOME :)

Efter några timmar i bilen var man hemkomen från att ha träffat vänner, firat påsk och tränat i Värmland!

Hade ett fotojobb under kvällen med Marcus S. hos Bingo Rimèr i hans studio på Maria Prästgårdsgatan. Tidsoptimist (stressar aldrig) som man är så blev det lite tight, men vi hann fram i hyffsad tid allafall, hade faktiskt ställt klockan ganska tidigt för att hinna allt, men va f*n gör det om man inte går upp när den ringer hahaha :)


Tror vi höll på i fyra timmar och var klara lagomt till midnatt, tyckte jag var värd en tur till max hamburgare efter en låååång dag så ett maxmål fick avsluta en lyckad dag :)



   



Träning och kardio på schemat idag, men först fika med vännerna :)

Till er som vill komma i kontakt med mig och som säger ni mailat men inte fått svar (?) så glöm INTE att det ska vara två st understreck __   mellan orden, alltså [email protected] !

Ha en skön Lördag, bästa dagen på veckan lr hur:worship:
///
Ederer

Kommentarer
Postat av: Haris

Hey Johan, tänkte på ett tidigare inlägg där du skrev att man kunde gå i 20 min efter ett gympass. Men att man ska ta BCAA innan så man inte bryter ner muskler.



Vilket märke av BCAA skulle du rekommendera?

Jag hittade en lovande på gymgrossisten: Star Nutrition, Rapid BCAA, 180 kapslar?







Tacksam för svar

Take care!

2009-04-18 @ 16:46:24
Postat av: Mikael Nilsson

Tjenare Johan! nu maila ja med 2 bindestreck :) så nu borde du ha fått något mail utav mig? // Micke

2009-04-18 @ 23:42:17
Postat av: Holge

Här har man missat endel efter att ha vart i Thailand i två veckor xD Hehe. Det ser ut att gå bra för dig (som alltid), kul att se (Y) Fortsätt kämpa med den starka glöd du har!



Ps. jag trodde bara din msn var för v.i.p? ;)Haha

2009-04-20 @ 20:28:58
Postat av: Ederer

Haris!



kör på den från star nutrition den är bra och inte svindyr!!! använder själv den!

2009-04-21 @ 19:20:18
Postat av: Ederer

Mikael Nilsson!



Mailet har kommit fram bland måååånga andras =)



MVH

2009-04-21 @ 19:21:02
Postat av: Ederer

Holge!



Hoppas du haft en soft resa killen!!!



tack för orden, ska göra mitt bästa heeela året!



Ps. det är den oxå, mailen och msn e två olika saker i min värld!!!



hörs på MSN ;)

2009-04-21 @ 19:22:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0