BACK AGAIN :)

Jag vet ....

Varit dålig på att uppdatera bloggen senaste tiden vilket jag oxå blivit påmind om lite överallt av vänliga själar :) , får be om ursäkt fär den tillfälliga bloggtorkan och LOVAR att börja uppdatera ofta igen!

Har inte legat på latsidan när det kommer till träningen och har de senaste veckorna varit starkare än tidigare i mitt liv, riktigt kul faktiskt.
Nu är dock "bulk" perioden över och jag hann upp till 105kg innan det i måndags var dax att vända neråt igen, kör morgon kardio varje morgon, gym kvällen och ligger på ca 2600 kcal, planerar att göra så fram till Juni och hoppas att formen är bättre då, psykisk grej det där hahaha ni som tävlat vet vad jag menar, man jämför sig alltid med sin bästa form...

Från gårdagens ryggpass...



Ska filma lite från passen under helgen o slänga upp klipp sen, va ett tagsen nu...


Önskar er en trevlig Valborg! Själv ska jag iväg och jobba om några timmar...

Vi ses oftare igen då friends =)
///
Ederer

Kommentarer
Postat av: Mikael

Tjenare Johan! fått mitt mail än? eller håller du fortfarande på att svara på allas mail? ;) // Micke

2009-04-30 @ 18:40:57
Postat av: Ederer

Mikael!



Hej! jodå jag har fått ditt mail! och ska göra ett ryck under dagen och svara på ytterligare några st, haft fullt upp, men svar kommer!



MVH

2009-05-02 @ 12:36:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0