Träning "on the road" ...

Har varit på resande fot i några dagar nu och provat lite olika gym efter vägen, hade det varit offseason hade det bara varit att sätta sig i bilen och åka=)
Men på diet är det mycket man ska tänka på och mycket som ska med!!!
Mötte grannen i trappuppgången med alla mina väskor och kylväskor med matlådor, han frågade om jag skulle resa bort och inte tänkt komma tillbax mer!?  hahaha=)  --- Nej f*n ska bara bort några dagar, welcome to my world ::P

Trots extra packning, En helt okej motivations höjare att få se lite nytt och prova nya maskiner/vinklar osv:)

Denna fredagkväll hamnade vi på Davids Träningscenter...



Drive it all out... Varje set ,varje reps, varje minut, varje sekund!
If always do....









Vi fortsätter våran Road trip några dagar till,minst två träningspass till är inplanerade, men imorgon blir det som sagt karlstad och Atlethic Fitness sm!


Tuffaste dietveckan hitills avklarad.Very low carbs och massa timmars slit...

Exakt 13 veckor och 91dagar kvar av hunger, kardio & gym innan målet !!!
///
Ederer


Kommentarer
Postat av: FRIDA

HEJA JOHAN!!!!

jag satt o svärde när jag läste f*n va duktigt så starkt (psykiskt tänker jag på men givetvis fysiskt också....=) vad roligt när jag såg gym bilderna tänkte jag bara gud va roligt vilken goo känsla hade inte du efter passet(psykiskt) !!! du slutar aldig att ge intryck johan=) jätte stolt är jag !! du har utvecklats så mycket säns ja börja läsa bloggen och nu snackar jag fortfarande psykiskt fast självklart fysiskt också!!

ha det såå jäkla bässt johan =)

kram frida syns det på texten att jag e göteborgare läs det på göteborska det låter så jag menar allt...=) ha det gött!!

2008-09-05 @ 23:21:29
Postat av: Robin P

Hej Johan, har räknat ut hur många dietdagar du kommer få sammanlagt, blir ju en del om man säger så:) Fast för dig så spelar det ju ingen roll om det brinner under fötterna på dig! Du har mitt helhjärtade stöd i alla fall:) Fast så som du såg ut efter en månads dietande hade jag velat ha som allroundform:) Ha det gött, lycka till med din trip! Ha det gött, haaaaj!

2008-09-06 @ 00:18:32
Postat av: Jimmy Jönsson

If you wanna be a bodybuilder....just do it :)



Jag drar själv till GBG idag, skall bara stanna till imorgon men har ändå med mig en fullpakad gaspväska och då håller jag ingen diet, så jag vet precis hur det är ;)



Ha en kanon helg i Karlstad.



Mvh JJ

2008-09-06 @ 07:43:30
Postat av: Joel

Davids tränade jag på varje dag när jag pluggade i Karlskoga, fick träna där när dom hade lunchstängt (var enda tiden som funka, då jag pendlade) med en av tjejgladiatorerna ;D Det var inga fel! hehe.



Ha det skoj idag, ta mycket bilder o släng upp :)

2008-09-06 @ 09:20:41
Postat av: Markus stoltz

ser riktigt bra ut johan vad ligger vikten på nu ?, ha det bra o fortsätt kämpa med dieten och allt annat / mvh markuss

2008-09-06 @ 17:32:34
URL: http://wwwgymgrossistencom.blogg.se/
Postat av: Haaris

När blir det karlskoga igen? Badhuset har du lovat;)

2008-09-07 @ 02:42:09
Postat av: simpa

fan va du taggar mig johan! :D

2008-09-07 @ 04:21:45
Postat av: Ederer

Frida!



TACK tjejen!!! ...allt känns bra, både kropp och hjärna är bästa kompisar =) =)



Hehe provade att läsa det på "göteborska" gick väl sådär, men helt klart Sveriges härligaste dialekt har ni=)



Kram

2008-09-07 @ 12:08:04
Postat av: Ederer

Robin P!



Jag idag är det 89dagar kvar! men när dieten startade var det ca 180dagar! valt det själv och känns härligt att veta att man ORKAR ALLT om man vill :)



Tack för orden!!! ska köra så det ryker!!!!!!!



Take care!

2008-09-07 @ 12:10:02
Postat av: Ederer

Jimmy J!



Sant! fast du är nog mer noga året runt än mig! du håller ju grymt form all the time!!! , ja tar ingen extra packning om jag reser off season, mer än kanske en god ost macka hahaha:P



Tack mannen hade en trevlig dag!



Vi ses ha de guld!

2008-09-07 @ 12:14:53
Postat av: Ederer

Joel!



Jo davids är väl et okey gym, varken lr tycker jag... lyx att du fick träna lunch pass!



Lovar massa bilder!



MVH

2008-09-07 @ 12:16:52
Postat av: Ederer

Markus s!



TACK FÖR ORDEN!!!!!!!!!! vikten ligger mellan 92-95kg beroende lite på kcal intag och kardio timmar... men formen blir bättre sagta men säkert!



Japp ska köra hårt 89 dagar kvar nu!!!



ha de så bra!

2008-09-07 @ 12:18:17
Postat av: Ederer

haaris!



Hehe ja vet jag lovat det:) har inte åkt hem än, är det öppet söndagar? kanske kan köra där ikväll såna fall!



take care!

2008-09-07 @ 12:19:19
Postat av: Ederer

Simpa!



TACK!!



KÖR HÅRT och LYCKA TILL MED DIN TRÄNING!!!!!!!



MVH

2008-09-07 @ 12:20:05
Postat av: Haaris

Johan, det stänger klockan 3, men min kompis jobbar där & han har pratat me personalen så vi öppnar :)

Vilken tid?

2008-09-07 @ 15:32:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0