Samlar nya krafter!

Inte orkat skriva på några dagar, haft den utan tevkan tuffaste dietveckan bakom mig, ny vägg att ta  sig igenom varje dag, behövt full koncentration att orka hålla mig på vägen under de 3.5 timmars morgonkardio som av verkats varje morgon.

Använt dagarna till att göra så lite som möjligt och verkligen varit rädd om den lilla energi man haft. 
Det känns grymt bra och stärkande att veta att man har "det" i sig när det gäller, orka pressa sig förbi sin egen smärtgräns varje dag men ändå utan tvekan lr tvivel, har ordet 6:e december som en extra drivkraft att mata in i skallen de stunder det varit som lägst!

Nu sitter jag här och tittar på ett mess jag nyss fått från coach... 

"  Du är en riktig kämpe! Inget klag, bara gör vad som krävs! Kul att få hjälpa såna som dig :) "

Härliga ord att få höra från en person som jag vet inte säger saker han inte menar...Och härligt när man verkligen försöker ge allt man kan varje dag...

Bild från igår... fräscht psyke och fräsch kropp = NYA KRAFTER!!!





Planen för de här tuffa veckorna har lyckats och nu har ca 6-7kg ramlat av på kort tid (både fett och vatten) Har ett pass kvar ikväll innan vi är i mål med denna "del plan".
Två fotningar väntar under helgen  både under Lördagen och Söndagen, sen kommer vi göra upp en ny plan från måndag igen!  
Levt uteslutande på några få torskbitar varje dag de senaste 3veckorna , som tur är finns kryddor som smakar pizza :) :) :)


Lovar svara på kommentarer och frågor i tidigare inlägg ikväll, dax att fortsätta spara energi en stund till...

Kram///
Ederer

Kommentarer
Postat av: Elinor

Hej Johan!! jag beundrar verkligen dig att du kämoar på så himla bra och att du faktiskt orkar med alla träningspass till 1000% varje gång och att du faktiskt inte ger dig!!. Har du lust får du gärna ge tips hur man som nybörjare (ska ev tävla i bodyfitness inom en snar framtid) får maximalt med motivation till både diet och träning (dietat som mest 5 månader). Jag menar är man nybörjare har man ju itne så mycket att se fram emot på så sätt eftersom man inte vet hur det är att stå på scen eller hur det är...finns på min blogg och på min mail som står i min blogg....kram!!

2008-09-25 @ 15:44:46
URL: http://www.blogg.elinorlilja.se
Postat av: Jeppe

Det är så strongt att hela tiden orka så som du gör, den källa du hämtar din energi ifrån vill jag också hämta ifrån =)



Måste ju få en liten bild av hur du har det, hur känns det under en diet när man alltid går hungrig och jävlig?



I övrigt, så är det bara ett stort LYCKA TILL som härjar runt i skallen på mig =)



//Jeppe

2008-09-25 @ 16:21:08
Postat av: FRIDA

hallå Johan...

det är inte långt kvar 6 december, närmar sig med storm steg. är riktigt stolt över dig. skönt att du hänger kvar på vägen till FF.fantastisk kämpar glöd du har, skönt och se =).

2008-09-25 @ 18:15:54
Postat av: Jojje

Undrar varför du endast äter ett par få torskbitar som fast föda under dagarna? Antar att resten är pulver, varför inte mera mat istället? Annars riktigt bra jobbat, inställningen verkar det inte vara fel på! :-)

2008-09-25 @ 21:23:15
Postat av: Ederer

Elinoe!



Tack för dina fina ord! Jag kan skriva ett mail till dig under helgen om krafterna inte sviker mig! Finns egentligen inga hemligheter, allt handlar om att bestämma sig sen inte vika för något..PUT YOUR MIND TO IT!!!



Hörs snart igen då=)



Kram tillbax!

2008-09-25 @ 22:18:55
Postat av: Ederer

Jeppe!



TACK!!!! ,

den källan jag hämtar all kraft ifrån har du oxå.. HJÄRTAT!!! med hjärtat på rätt ställe är inga hinder för höga, de som tror att kraften sitter på utsidan i kaxig attityd osv kommer däremot inte långt...



Sätt upp ett mål, lyssna till ditt hjärta och du klarar det!



2008-09-25 @ 22:22:24
Postat av: Ederer

Frida!



Nej nu är det nära, ialla fall i min tanke =) , har av verkat ca 20veckor redan med hunger, så tio till är känns nära!!!



Kommer du till SM nästa helg ses vi där! kom o säg hej =)



MVH

2008-09-25 @ 22:24:14
Postat av: Ederer

Jojje!



Enkelt, för att jag dietar och grundtanken med en diet är ligga på ett kalori minus och äta så lite kcal som möjligt men få i sig så mycket protein som möjligt för att behålla muskelmassa och bränna fett! , kombinationen blir svårare om inte omöjlig genom att äta "mer mat" som du säger? och NEJ jag äter torsk that`s it!!! inga extra drinkar förutom innan passet och efter... hardcore diet, only for the strong!



Tack för orden jag ska kämpa hela vägen!



MVH

2008-09-25 @ 22:28:45
Postat av: Robban

Tjena!

Har följt din blogg en längre tid nu, tycker du e helt grymm alltså!

Ja och fortsätt kämpa med din diet men jag är helt säker på att du kommer fullfölja på den nivån som du ligger på och alltid verkar ligga på. 110%!

Har även en massa frågor och om du kanske kunde bidra med lite tips? om du e intresserad av detta så adda mig gärna på msn de vore kanon!



Keep up the good work!



2008-09-26 @ 18:40:06
Postat av: FRIDA

nää! inget SM för mig i år. =/ mycket som händer har just flyttat självklart så håller jag mig inom GÖTEBORGS TRAKTEN ;)

men vi ses självklart på fitness festivalen.

mvh

2008-09-27 @ 11:32:56
Postat av: Jakob

Det här fixar du :) Tänk dig såhär; Du har avverkat 2 timmars slitig Cardio och har bara 1 timme kvar. Vrid på nån skön låt i mp3-spelaren och bit ihop, det här fixar du!

2008-09-28 @ 13:58:59
Postat av: Ederer

Robban!



Tack killen! grymt kul att höra!!!!



visst kan jag adda dig, men inte så mycket tid till att vara inne på msn just nu, men framöver absolut!!



Kör hårt och stort lycka till!

2008-09-29 @ 03:35:26
Postat av: Ederer!

Jakob!



tack för stödet!!! jadå ska kämpa hela vägen, kommer inte tveka en sekund, training in my heart=)



Förresten.... mp3 n är ett av mina bästa vapen!!!



Take care och TACK IGEN!!!!!!!

2008-09-29 @ 03:37:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0