My new rides =)

Haft en minst sagt fullbokad helg med olika fotningar hela helgen, en provfotning för ett känt klädmärke under lördagen och en fotning till min nya hemsida som ska slå upp portarna väldigt snart under söndagen....

Sammanlagt har jag stått ca tio timmar framför kameror i massa olika miljöer och på olika platser.
Kul men det tar mer 'på krafterna än man tror, kostar för kroppen att klippa vattnet osv, kommer därför att ladda om utan träning och kardio under måndag och tisdag för att från onsdag åter gasa på de sista tio veckorna fram till stora målet under fitness festivalen i December!

Lägger in några "behinde the scenes" bilder, Kommer några riktiga under veckan...

Hade sällskap i Dodgen av mysiga Julia från Göteborg, en tjej med bra driv som jag vet kommer uppnå sina drömmar och mål i framtiden...






Sant som de säger... It`s a dirty Job....


But someone`s got to do it  =) ...




Kommer som sagt  några riktiga bilder under veckan, andra ska lanseras lite runt om, resten dyker upp på min nya hemsida när den öppnar inom kort...

STORT TACK!!!  till alla som hjälpt till och underlättat denna helg för mig, ni är alla lika mycket värda, hoppas ni aldrig tvekar om ni behöver mig till något, anytime friends!



Imorgon sover vi lääääänge, livet är bra skönt ibland :D
///
Ederer


Kommentarer
Postat av: Markus stoltz

ser riktigt bra ut johan, det är bra att du kämpar som in i, det är inte så långt kvar ändå till december ju (:, sen efter de kan du ju äta hur mycket julmat som hälst ;), vi är här för dig alltid (:, ha det bra / Mvh

2008-09-29 @ 18:24:42
URL: http://wwwgymgrossistencom.blogg.se/
Postat av: Johanna

Hade när som helst bytt plats med tjejen ;)

2008-09-29 @ 19:16:11
Postat av: Hoolge

Riktigt grymma modellbilder du la upp =) !!!

2008-09-29 @ 19:16:48
Postat av: Filip

Vet att det kommer bli riktigt riktigt bra bilder de "äkta" eftersom jag var där och såg! De "over there" som beställt provbilder kommer inte bli besvikna!



ses mannen!

2008-09-29 @ 19:22:00
Postat av: Anonym

Tjena johan, ser bra ut!

Vad väger du nu? :D

Glöm inte spellistan! :D



KÖR HÅRT!

2008-09-29 @ 20:47:49
Postat av: Julia

Tack vännen! Ja, var superkul.



Jag ska satsa max nu - tack för all push och fina ord med!

Haha, jag tror jag ska börja med min "strump-grej" alltså, rikigt nice, kan funka...

Hälsa Ankan ;D

2008-09-29 @ 21:45:55
Postat av: Ederer

Markus Stoltz!



Haha ja julbordet kommer smaka extra gott i år=) , tack för orden oxå!



MVH

2008-09-30 @ 10:59:17
Postat av: Ederer

Johanna!



Ahh ska komma ihåg det =)



Take care*

2008-09-30 @ 11:01:42
Postat av: Ederer

Holge!



TAck killen! det där är inte de äkta som fotografen tagit, bara min behinde scenes kamera =) väntar själv på de riktiga!



MEN TACK FÖR ORDEN!!!

2008-09-30 @ 11:03:07
Postat av: ederer

Filip!



Tack mannen och TACK för all hjälp i helgen!



sjuuukt snällt! ...när som helst tillbax vettu!



All respekt!

2008-09-30 @ 11:10:31
Postat av: Ederer

anonym!



TAck!!! Nej just det ska lägga en spellista ikväll... Jag väger ca 93kg morgonvikt!



MVH

2008-09-30 @ 11:11:52
Postat av: Ederer

Julia!



Fint du tyckte de va en kul helg hos mig i sthlm!



Kul att höra, men du vet va jag sagt, inte för bråttom, du hinner allt du vill ändå ska du se=)



Hahahaha YES kommer blli succè =) , men hälften till mig sen, bådas idè lr hur :P



Ska absolut hälsa ankan ;)

2008-09-30 @ 11:20:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0