Ett nytt ordspråk =)

Eftersom jag "missade" en vecka pga av halsont och feber ligger vi en vecka efter i planeringen, en vecka som vi tänkt ta ikapp denna vecka...

HUR??

Genom lågt lågt lågt på kcal och nästan nollad på kolhydrater samt extra kardio även efter passen, planen har lyckats och 3kg har rasat från måndag till torsdag, klart det tar på krafterna men som en vis man sa --

AIN`T NOTHING TO IT BUT TO DO IT !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Egentligen inte så bråttom, relativt långt kvar till tävling, men jag har en grej inbokad den 28:e som jag vill dra ner mig lite till!

Finns ett bra ordspråk som heter "don`t drink and drive!!!  Här kommer ett nytt...
 
DON`T DIET AND DRIVE:p :p:D
Oj.oj oj va det snurrade på väg hem från träningen och en extra timme löpband.
 Fredrik sa lite tyst i bilen på hemvägen - Johan! Man blir f*n lite rädd ibland  när du kör!!!

Jag skyller på Low carbs;)  Vägen hem sett ur en dietsnurrigs perspektiv:confused:



Men viktigast just nu är att det finns energi under passen all annan energi under dagen är extra bonus!
Fick lägga om schemat lite blev armar då mitt högra ben krånglar lite..

Ordet högt som gällde!  HÖGA reps och HÖG fart :D




93 tomma kilon utan kolhydrater i systemet...Men det är okey ändå!  Räcker att det är fyllt den 6:e december:)



Imorgon blir det ett pass "on the road"  dock inte längre än till södra sidan av stan=) 
Blir ett ryggpass på Pro Gym med en av sveriges absolut bästa kroppsbyggare  med många sm-guld och meriter från både EM & VM ... PIERRE CHAMOUN!

(Hade lovat att lägga ut en musik lista över låtar jag tränar till, helt slut nu, men det kommer imorgon! )

Kameran är med imorgon on the road så vi ses under kvällen!
///
Ederer


Kommentarer
Postat av: Holge

All respect to you !

2008-09-19 @ 09:10:28
Postat av: Robin P

hej JOhan, går bra för dig:) Så ska det förbli också tycker jag! Såg att du skulle träna med Pierre, vore fräckt om du kunde slänga upp lite motivationsbilder på två;) Ha det härligt och kör försiktigt:)

2008-09-19 @ 14:58:32
Postat av: Simon

Vilken personlighet, finns bara ett ord du är KUNG!!!

2008-09-19 @ 20:40:19
Postat av: Nyfiken

Tjena Johan,Min och många andras insperationskälla.

En liten fundering.Du skriver ibland att du ligger väldigt lågt på carbsen,20-50 gram.Hur gör du dom dagarna med åtehhämtnings drinken?Den ligger väl på ca 90 gram carbs för dig i vanliga fall.Skippar du den helt dom dagarna eller räknar du inte med den i dagens kolhydrats intag för att dem tas upp direkt av kroppen?

MVH



2008-09-20 @ 11:59:22
Postat av: Nordin

Riktigt grym är du Johan! Se till att hålla dig frisk nu och lycka till!

2008-09-21 @ 00:02:17
Postat av: Insulinus

Har följt din journal slaviskt nu senaste halvåret. Måste säga att du verkligen inspirerar mig till att hålla samma träningsmotivation! Får väl tacka för det. :)



Men se nu till att inte dra på dig några nya höstförkylningar innan dagen D.

2008-09-21 @ 19:51:05
Postat av: Ederer

Holge!



Tackar mannen!

2008-09-22 @ 12:28:32
Postat av: Ederer

Robin P.



Tack för orden!!!



Jadå bilder kommer ikväll efter passet med Pierre!



hehe jag kör alltid lungt och säkert ;)

2008-09-22 @ 12:30:07
Postat av: Ederer

Simon!



Tackar så hemskt mycket!!!

(men jag e bara en vanlig dödlig :D)



Take care!

2008-09-22 @ 12:31:17
Postat av: Ederer

Nyfiken!



TAck=) Kul om man kan inspirera andra!!!



nja 20g har jag aldrig skrivt men 30gram kollisar som lägst har jag varit nere på.

De 30gram hämtas då just från efter träningdrinken! övriga dagen är nollad från kollisar ( förutom de få gram som finns i köttet).



Har ALLTID kollisar (mer lr mindre mängd bara) i efterdrinken, sjuuuuuukt viktigt att inte gå helt tom efter passen!



90/100gram efter passen det äter jag under offseason, alltså ett 1g per kg kroppsvikt... har dock inte varit uppe så högt under hela dieten!



MVH

2008-09-22 @ 12:36:45
Postat av: Ederer

Nordin!



Tackar för vänlilga orden! gyrmt med allt stöd! Lovar att försöka vara frisk och ge allt varje dag hela vägen fram, bara 10v kvar nu... startade dieten på 28v så nerförs backe nu =)



Ha de gott!

2008-09-22 @ 12:38:10
Postat av: Edrer

Insulinus!



Härliga ord att få höra, TACK!!!!



Jadå ska hålla mig frisk och ge järnet!!!



Kör hårt du med och lycka till!

2008-09-22 @ 12:39:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0