A sneak peak =)

Ägnade som jag skrivit tidigare hela förra helgen åt olika fotningar under både Lördag och Söndag som är tänkt bla.a ska finnas på min nya hemsida som är i slutfasen att bli klar, andra är beställda lite runt om och vi får se vart det leder...

Fotningar brukar ta ganska lång tid men denna var bara rolig och timmarna gick snabbt, inte alls konstigt när jag hade sällskap av två toppen tjejer hela dagen=)  Julia Grubisic och fotografen Desère Gullberg...
Och blev vi hungriga var det bara att ta en kall potatis hahaha :D

Desère som jag aldrig tidigare hade träffat, men som efter söndagen har all respekt i mina ögon, en väldigt duktig fotograf och en ödmjuk, jättetrevlig och glad tjej, oslagbar kombination i min bok!!!

Du kan nå precis hur långt du vill med ditt brinnande intresse, sant som ordspråket säger, If You Got Love For Something...=)

Fotograf Desère Gullberg  - http://bigd.blogg.se/


En sneak peak på några "provbilder"... kommer upp fler under dagen.... Resten längre fram på hemsidan!






Ha en skön morgon friends out there! Låt tips till morgon fikat.. U2 - staring at the sun , skön start på dagen=)


Fler bilder och en musiklista som jag gymar till kommer under dagen...
///
Ederer






Kommentarer
Postat av: Anna

Snygga bilder:)

Lycka till.

kram

2008-10-02 @ 12:15:35
Postat av: Julia

Potatisen räddade min hjärna från att kollapsa, så tummen upp för den kalla potatisen i din bil ! :D

2008-10-02 @ 12:37:02
Postat av: Jonatan

Är övertygad om att det blev många superbilder tagna denna dag. Det ser riktigt bra ut, både på bilderna och IRL.

Det kommer att gå super för dig i framtiden Johan!

Fortsätt nu att kämpa dessa sista underbara veckor fram till tävling.

Minns inte om jag lyckoönskade dig senast, var lite halvsnurrig. Om inte så gör jag det nu:)

Mvh// Jonatan

2008-10-02 @ 13:53:13
Postat av: sandra

Hetast;) grymma bilder;)



t.o.m min mamma gillade bilderna på dig förut när du var med i body, bra betyg det :D

2008-10-02 @ 15:00:57
Postat av: Ederer

Anna!



Tack! det kommer mer=)



Kram o kör hårt ;)

2008-10-02 @ 19:40:43
Postat av: Ederer

Julia!



Javisst var de goda=) tur du tog en till slut, du e bra som du e! men utan hjärna vettof*n :D :D



Krya på dig nu, vet va ja sa, inge träning innan du e helt frisk....Lova ;)

2008-10-02 @ 19:45:14
Postat av: Ederer

Jonatan!



härliga ord, tackar som f*n !!!!!!!!!!!



Ja nu njuter vi sista in i mål=)



Ha de grymt bra!!!!!

2008-10-02 @ 19:47:13
Postat av: Ederer

Sandra!



Tackar=)



Ojdå kul kul =) Ha de bra o hälsa mamma :D

2008-10-02 @ 19:48:32
Postat av: Julia

Smakade väl inte kärlek kanske, men min hjärna älskade det.. :P

Imorgon ÄR jag "nog" bättre, heyyy gymmet - here I come again !

2008-10-02 @ 21:12:17
URL: http://juvlijja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0