TACK !!!!!!!!!!!!!

Ibland känns ett "tack"  som på tok för lite att säga...

Kom precis hem från dagens sista pass,  5 timmar avklarade under dagen, varit en ganska tuff dag och självklart är man trött och sliten när dagen går mot sitt slut..

Slog på datorn och det ploppar upp att jag fått ett mail, gick in,  tittade och där står det...

Har gjort ett bildspel om dig och vill önska dig lycka till mot December, du är grym, kör hårt!! Det är många som hejjar på dig!!! // Tim
 


Det betyder mer än du kanske tror(?)!!!  Fick även härliga ord från min huvudsponsor www.Gymgrossisten.com  idag, tack för förtroendet!  Allt stöd känns så mycket mer när man för tilfället lever under lite annorlunda förhållanden på dagarna...


Uppdaterar dagens pass med lite bilder under morgondagen...

Tack för all extra energi!!
///
Ederer

Kommentarer
Postat av: Holge

Grym du är Johan ;) Cool film ^^



Mvh

2008-10-08 @ 12:10:41
Postat av: Jeppe

Härlig film, kul att set!



Tittar in för att dela med mig av en låt,

gp7uwPEL9Q" rel="nofollow">http://www.youtube.com/watch?v=gp7uwPEL9Q



Sköt om dej!

2008-10-08 @ 17:48:15
Postat av: Julia

Tack för dom fina orden vänne, guess it was u...

Jo, det äe väl så - tyvärr! Man blir så fruktansvärt ledsen bara =(

Hoppas allt är bra!

2008-10-08 @ 18:44:29
Postat av: Robin P

Hej:) Alltså Johan det finns onda och det finns goda människor, människor som du finns det bara en av och det ska du vara jävligt stolt övet! Känner dig tyvärr inte personligen, men kommer bli väldigt roligt att se dig i december. Loggar in dagligen för att se dina uppdateringar och så för jag blir så enormt lycklig av dina inlägg. Allt jag skriver skulle jag säga till dig och till varjenda människa jag stöter på. " Man måste våga vara dålig, för att bli riktigt bra " Ha det ypperligt bra:)

2008-10-08 @ 20:30:34
Postat av: Ederer

Holge!



tack! Ja blev riktigt glad att någon tagit sig tid att göra ett bildspel om mig!!! Nästan lika som filmen du gjorde =)

2008-10-09 @ 22:29:33
Postat av: Ederer

julia!



Ja det va jag... jobbigt när sånt händer )= , fint när vi hördes idag och det verkade som du mådde lite bättre!



Hoppas du blir ännu lite gladare av sakerna=)

2008-10-09 @ 22:33:17
Postat av: Ederer

jeppe!



javisst blev riktigt glad för filmen!!! tack för låten , ska lyssna på den nu!



ha de bra!!!

2008-10-09 @ 22:34:11
Postat av: Ederer

robin p.



dina ord betyder mycket, verkligen kul att höra när man bara är sig själv i alla lägen!!



Väldigt kul att höra Robin, TACK!!!

2008-10-09 @ 22:36:57
Postat av: Sofia

My precioussssssss!!!

2008-10-10 @ 02:32:28
Postat av: Johan

Sofia!



Kraam =)

2008-10-10 @ 15:43:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0