Helt underbart!!!!!!!!!!!!!!!!!

Måste väl erkänna att det inte varit en av mina roligaste födelsedagar, har haft en väldigt låg dag kalorimässigt och jag har tränat sammanlagt 4.5 timmar idag, resten av dagen har jag som jag hade lovat hjälpt en kompis dra igång hans bil och kämpat med att få ner den förbannade torsken i magen...



Men jag är väldigt glad för det!!!!


Jag ha fått hundratals grattis hälsningar från olika människor i vårat avlånga land, I bloggen, på facebook, på mail, på mess, per brev, i telefon , har t.o.m fått en egen grattis tråd på Bodys forum - 
http://forum.body.se/showthread.php?t=31935   

Att flera hundra olika människor tar sig tid att gratulera mig är för mig ofattbart och helt fantastiskt, jag är väldigt stolt, glad och tacksam,  den känslan kan ingen tårta i världen slå, jag vill verkligen tacka er alla för att ni gjort min enkla dietfödelsedag till en dag jag sent kommer glömma..
det känns rakt in i hjärtat!!





TACK SÅ HEMSKT MYCKET ALLA!!!!!!!!!
///
EDERER





Kommentarer
Postat av: Dessan

Grattis i lite efterskott Johan. Hoppas du hade en trevlig födelsedag.

Jag såg precis ditt sms, men kunde inte svara för jag somnade vid 10 igårkväll :S

var helt slut efter jobbet.

Hälsa Julia att det kommer.. kram

2008-10-04 @ 11:20:36
URL: http://bigd.blogg.se/
Postat av: Barbastark

Ett stort grattis till en stor snubbe!!

Passar på att smyga in en fråga oxå.När du går på löpbandet i flera tim.Vad kör du på i för tempo då,km/H och kör du med lutning på bandet??

MVH

2008-10-04 @ 13:50:27
Postat av: jocke

Grattis i efterskott Johan =)

2008-10-04 @ 16:06:27
Postat av: Mr. Olympia 2001 - Marcus Ruhl

go´n get it man!

2008-10-04 @ 22:22:10
Postat av: Ederer

Dessan!



TACK vännen!!!!



Jadå vet du har mycket...



Kram

2008-10-06 @ 01:12:42
Postat av: Ederer

Barbstark!



TACK!!!



Går vad som är max för dagen, ingen ide att gå där och tappa bort tiden, lutning har jag lite ibland!



KÖR HÅRT!!!

2008-10-06 @ 01:15:23
Postat av: Ederer

Jocke!



TACK SÅ MYCKET!!

2008-10-06 @ 01:16:24
Postat av: Ederer

Mr.O 2001!



I will try!!!!!!!!!!



Take Care*

2008-10-06 @ 01:17:36
Postat av: Pontus

Hej Johan! tänkte säga grattis i efterskott och passa på att säga tack för att du skriver denna blogg som ger mig den extra motivation för att orka träna sten hårt och nå mål!!!!

2008-10-06 @ 19:50:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0