Tunga bilar & tung musik :P

Inte Romeo & Julia ....men Johan & Julia :D








Fotograf: Desère Gullberg  http://bigd.blogg.se/


Fått en del mail och kommentarer om vad för musik jag lyssnar på under mina pass! 
Först måste jag säga att det jag lyssnar på i gymet skiljer så riktigt mycket mot det jag skulle välja att dra på hemma, som natt och dag faktiskt...

men nu gällde det GYMET (inte kardio lr hemma)  så här kommer några som spelas just nu i min mp3!

Disturbed - Stricken
Disturbed- Fear
Guana apos - Open your eyes  ( bara älskar när de sjunger -- be the machine that works in your head, fem reps till lätt!!)
Dmx- Lord give me a sign
Freedom call - Mr. evil
Nightwish- Amaranth
Nightwish- Bye bye beautiful
Three days grace- Animal i have become
Ac/Dc - Thunderstruck


Det var några det..... lägg in dem o kör fem reps till i varje set.... det gör jag =)
///
Ederer


Kommentarer
Postat av: Holge

Riktigt coola bilder ! Kul att du börjar bli så pass framgånsrik ! :)



Grym musiksmak också :)

2008-10-02 @ 20:08:46
Postat av: Ederer

Holge!



Tackar så mycket!!! Desére som tog bilderna är jätteduktig!!!



tror vi gillar samma musik hehe=)

2008-10-03 @ 17:02:39
Postat av: Lucifer

Vill du ha en bra träningslåt så lyssna på cradle of filth med from cradle to enslave.

2008-10-03 @ 22:09:18
Postat av: Emil

Testa Group 1 Crew - Forgive me :) Grym uppvärmnings låt :)

2008-10-08 @ 14:02:16
Postat av: Anja

Härligt att du lyssnar på Nightwish när du tränar! Jag lyssnar på dem ibland när jag är ute och löptränar, men tyvärr har jag lyssnat alldeles för mkt på deras låtar så det blir inte samma pepp längre.

Måste bara säga att jag är grymt imponerad av dig! Du verkar ha en stenhård karaktär som klarar av 2.5 timme cardio varje morgon.. Starkt gjort!!

2008-10-12 @ 20:15:19
URL: http://anjablixherrlander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0