En hyllning till Världens bästa P-A!!!!!

Finns ingen anledning att vänta tills efter tävlingen, visst har jag en stor tävlings människa i mig och vill alltid prestera max när det gäller... Men resultatet,  hur det går i December är inte viktigt i detta fall =)

Finns en toppen person som jag kallar "coach" som funnits vid min sida sen dag ett på detta års satsning som inledes redan i januari!  Han har på ren svenska "pressat skiten ur mig" ,tagit min träning till nivåer jag aldrig tidigare trodde var möjligt, puschat mig och stöttat mig i allt...
Inte när han känt han haft tid utan JÄMT!!! 
Jag har vid något tillfälle när det varit tufft ringt honom mitt i natten och han har svarat utan omsvep...

Nu är det bara några få veckor kvar på detta tränings år och det värsta slitet är gjort vad gäller att utveckla fysiken, nu gäller det bara att tappa sista fettet på kroppen, men den biten är helt upp till mig att orka...

 P-A ANDERSSON min vän och coach säger redan nu TACK FÖR ALL OVÄRDERLIG HJÄLP UNDER ÅRET!!!
Betyder så sjukt mycket att du funnits där varje dag och hjälpt mig genom min hittills tuffaste "off season"...
 

Några tillbaka blickar under året.... TACK FÖR ALLT CHEFEN




























Säger inget jag inte menar och du är GULDVÄRD





This one`s for you.... THE WORLDS GREATEST!!!




Blir på riktigt rörd när jag tänker på all tid du lagt ner på mig
...


Stort att haft dig vid min sida under året mot 6.e December
///
Johan




Kommentarer
Postat av: Holge

HATTEN AV .. för P.A ! Tur att det finns sånt folk i denna värld :)

2008-10-25 @ 19:39:08
Postat av: Joakim Bohm

P-A är en perfektionist ut i finger topparna ;) Du har tur att ha en sådan kille som Coach och vän. men jag tror att P-A ser potentialen i dig och vill ge dig all chans att bli det bästa du kan bli.



MVH jocke

2008-10-26 @ 10:01:06
URL: http://www.metrobloggen.se/fight
Postat av: Oscar N

Hej Johan!



Jag beundrar verkligen dig ! Du verkar ha sån enorm vilja, och jag önskar dig all lycka framöver ! Det kommer gå kanon på Fitness Festivalen ! =)



Ha det gott !



MVH Oscar N

2008-10-26 @ 21:38:55
Postat av: Ederer

Hoolge!



P-A Är en fantastisk människa så absolut..hatten av!!



2008-10-29 @ 10:59:59
Postat av: Ederer

Joakim Bohm!



ja människor som honoom växer inte på träd, är både stolt och glad över att ha honom som vän!!!



Han ger mig verkligen chansen att utvecklas... o jag lovar att jag tar den!



ha de bra!



MVH

2008-10-29 @ 11:01:48
Postat av: Ederer

Oscar N!



tackar så mycket för dina vänliga ord!



Gör aldrig saker halvhjärtat allt lr inget som gäller... jag har vallt "allt" detta år!



tack för stödet!!!!!!!

2008-10-29 @ 11:03:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0