Another day in the iron game...

Japp!
 
Började dagen med 2.5 timme morgonkardio, kändes lätt, kunde ha gått mer, fick den där känslan att ju längre jag gick desto lättare gick det=) Höll mig dock till planen och gav mig vid 2.5 timme...

Varit ute på vift i helgen men återvände till djupa skogarna i Värmland, på kvällspasset stod det bröst/axlar och??  Exakt kardio :D :D

Låga kalorier och lågt på kolhydrater, fick ingen hjälp denna kväll av kroppen. men tog mig igenom med massa vilja...
kul det där hur kroppem funkar under diet... Under gårdagens ryggpass gick allt lätt och kroppen samarbetade i varje reps =) men idag försökte den stoppa mig

Söndag kväll på Träningslagret....




När jag drog igång denna satsning var det  nästan 356 dagar kvar till målet, nu är det 44dagar tror jag och....det känns bra =)


Sov så gott friends out there...
///
Ederer

Kommentarer
Postat av: Anonym

Grymt! Tänkte kolla ang. hantelpressen, du går bara ner till 90 grader med armarna, var är de för skillnad när man går ner endast till 90 och när man går ner lägnre ner :D?



MVH

2008-10-27 @ 01:11:29
Postat av: FRIDA

hallå Johan, Göteborgarn här igen. grym film och sjukt go dialekt du har =) vi ses snart!

vad roligt att ha följt dig detta året och änn är det inte slut;-) Lucia Pokalen kommer bli så spännande! ha det gött!

2008-10-27 @ 03:32:50
Postat av: Jeppe

Du är brutal, fy sjutton =)

Syns verkligen att det inte är någon medelmåttlig satsning utan du kör på för allt vad du orkar dag ut och dag in, stor eloge till dig!



Ska bli kul att följa utvecklingen av det här =)

2008-10-27 @ 12:56:48
Postat av: Robin P

Fräck video, skulle vara häftigt att köra ett pass ihop, dock lite lättare vikter för mig:P Ville bara påpeka att din dialekt är för jävla go, farsan är ifrån Örebro, fast din dialekt är strået vassare:) Kör hårt

2008-10-27 @ 13:46:25
Postat av: Stoffe

Kul, inspirerande !



Du få säga till om du misstycker för

jag länkar dig under "bloggar jag läser" =)



Fortsätt, mer bilder och intressant läsning !



Lycka till framöver !



/Stoffe

2008-10-27 @ 20:49:29
URL: http://metrobloggen.se/megarexi
Postat av: Svärd

Ser grymt bra ut, bara att bita ihop de sista veckorna nuså kommer det gå 7kt bra i Göteborg!

2008-10-27 @ 21:38:31
URL: http://stefansvard.blogspot.com/
Postat av: Micke Nilsson

Tjena Johan! Vet inte om du kommer ihåg mig, men du hjälpte mig med tränings schema för ett tag sedan. Iaf har börjat med bodybuilding :) och för skojs skulle skulle jag vilja veta hur din dag ser ut med kosten + tider och träning. Skulle vara schysst om du ville svara :) och ifall du har några tips, typ hur du gjorde ibörjan du börja som bodybuilder :) Får aldrig för mycket av råd och tips från ett proffs som du ;D Ha de bra :) // Micke

2008-10-27 @ 23:59:59
Postat av: Adam

Tjenna Johan!

Tycker de ser sjuk bra och en riktigt grym film. Kämpa på nu så kommer de se riktigt maffigt ut på scen!!!

Kör hårt :)

2008-10-28 @ 10:14:32
Postat av: Ola

tjena!! ser riktigt bra ut! vad heter den första låten i bilen? lycka till med satsningen nu. Kommer bli skitbra!

2008-10-28 @ 12:08:38
Postat av: Daniel

Är det på lucia du ska tävla?

2008-10-28 @ 20:11:43
Postat av: Ederer

Anonym!



Menar du hantelpressar för bröst lr axlar? har provat alla olika vinklar o grader... hittat det som passar mig bäst... känns som jag har full kontakt o spänning i muskeln hela tiden om jag inte kör för "stora" rörelser...



tack för orden!



MVH

2008-10-29 @ 11:06:44
Postat av: Ederer

frida!



hahaha ja lr hur har jag... f*n va alla ska retas uppe i sthlm när jag öppnar munnen :P



Ja nu e det nära ska bli både kul skönt när det är över för denna gång!



ses snart!

2008-10-29 @ 11:07:53
Postat av: Ederer

jeppe!



TACK!!!!!



försöker alltid göra saker helhjärtat annara kan det kvitta, lovat mig själv allt detta år och gör mitt bästa varje dag... sen är jag nöjd oavsett!



tack för stödet, härligt!!!!!!!

2008-10-29 @ 11:09:58
Postat av: Ederer

robin P!



ja klart vi kan köra ett pass, vikterna kvittar totalt, huvudsaken är att man prseterar SITT MAX varje gång!



hahaha jaaa men örebro dialekten e ful :P inte min =)



MVH

2008-10-29 @ 11:11:28
Postat av: Ederer

Soffe!



tack för alla härliga ord!!!!



Klart du får länka, bara kul =)



och tack för stödet!



Kul du följer mig!



MVH

2008-10-29 @ 11:18:33
Postat av: Ederer

Svärd!



TACK SÅ MYCKET!!!! lovar bita ihop sista biten, erkänner jag e sjukt hungrig =)



MVH

2008-10-29 @ 11:22:50
Postat av: Ederer

micke nilsson!



har tyvärr ingen tid lr ork över nu så nära tävling men hjälper gärna till o skriver ner såna saker efter!



MVH

2008-10-29 @ 11:24:32
Postat av: Ederer

Adam!



Tackar och bockar för fina orden!



ska kämpa sista biten oxå!



ha de grymt bra adam!!!!

2008-10-29 @ 11:25:20
Postat av: Ederer

Ola!



tack! syns ju iofs inte så mycket, alla konturer osv försvinner me dålig mobilkamera..men på scen det avgörs!



vet inte vad låten heter faktiskt? men kan kolla upp det! påminn mig senare



MVH

2008-10-29 @ 11:27:08
Postat av: Ederer

Daniel!



ja det är lucia som gäller!

2008-10-29 @ 11:27:37
Postat av: Robin

Tja! Kör in i det sista nu! Tror du hamnar i samma klass som en polare till mig=)

Ska bli kul att se er på scen.

2008-10-31 @ 06:45:16
URL: http://www.metrobloggen.se/robinforlife
Postat av: andrea

Jääävlar, tim har aldrig nämt att han har en vän med sånna där muskler! nu ska ja skälla på han lite.. / Norrland

2008-10-31 @ 12:27:08
URL: http://pulchra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0