Whatever it takes...

Ser ut att bli en till sömnlös natt, har tappat räkningen på antal nu.......

Blev ingen formkoll förut för jag orkade mig inte upp, allt bara snurrade, är som i en dimma, ska göra ett nytt försök imorgon att kolla formen...

Bensinen i motorn är slut nu, reserven får ta mig igenom sista veckan.
Har planerat in 4timmar kardio och ett gympass imorgon, ska förresten (om jag orkar) träna på ekerö med Alex Thunholm, Alex som ska vara med i samma klass som mig,  -90kg nästa helg! kanske blir en posedown redan imorgon efter passet ;) 
Tar med kameran får vi se....


En kul grej är att jag/vi som åker får sällskap i bilen ner till Göteborg nästa vecka av supertrevliga Dessan som är fotograf , hon kommer dokumentera hela resan med sin kamera, verkligen kul....Minnen för livet oavsett hur det går! 
Kunde inte blivit ett bätter slut på denna resa, kan man knyta ihop säcken med massa bilder sen!

Kul du hänger med vännen!!!


Här en bild hon tagit...
Hennes sida
 http://www.bigd.blogg.se/



Whatever It takes... 
 

Låten får symbolisera sista veckan innan målgång... Lovar göra vad som krävs!


Sov gott ni som kan!
///
Ederer

Kommentarer
Postat av: Micke Hedström

Tjenare Johan! Häng i nu! Bara 6 dagar Kvar!

Hoppas de går vägen!Ska heeeja på dig!! Vi lär ju ses i dimman på lördag kväll :P

2008-11-30 @ 21:38:16
Postat av: Ederer

Micke!



Thanx for your support ... Ska göra mitt bästa! dimman blir nog inte lika svårt, inte en droppe sen februari=)



take care!

2008-11-30 @ 22:55:17
Postat av: axel

TJA EDERER! Tims polare här. Idolbild till helgen! Vi i gbg har börjat ladda! Orka hela vägen nu. SÅÅÅÅÅEEEJA!

2008-12-01 @ 00:11:12
URL: http://axelwibran.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0