29 Dagar kvar....

Sovit tre timmar inatt, magen spränger sönder mig...

Coach frågade igår om ja vill ge mig lr om jag vill fortsätta? Vet han är lite orolig och bryr sig... Men det här är mitt beslut och bara MITT att fortsätta, glad att du hjälper mig som du alltid gör! Och blir det sjukhuset istället för scenen är det mitt eget "fel" och bara MITT!

Klockan 04.00 satt jag mig upp, ingen idè att ligga där och stirra i taket... På med kaffet & kläderna och i med mp3 i öronen och ut i den tidiga morgonen..

Gick genom en stor park, där står en förvirrad, påtänd? Man med en kniv i handen.. Jag tänkte för mig själv -
" För din egen skull, stå still och gör inget dumt, idag hade det inte hjälpt om han hade haft en kniv större än Rambo`s..".
Både han och kniven hade gått av på mitten! Kanske han kände det jag tänkte för han störde mig inte alls..

Morgonen och förmiddagen avklarad, nu är det fokus mot kvällens benpass som gäller! Fick för övrigt ett roligt  givande samtal igår och kommer på måndag skriva på med ytterligare en sponsor/ samarbetspartner! 
Tur det finns taxi :D För det mötet vill jag inte missa =)

Två tuffaste veckorna i mitt träningsliv väntar med start ifrån idag, fick nya schemat idag och det är riktigt tufft med 6-7 timmars träning om dagen och nästan nollad på kolhydrater, med trasig mage kommer det bli krig, ska göra allt jag kan för att klara mig igenom... Kommer uppdatera bloggen lite beroende på krafter kvar(????) mellan passen..

Snart sommar igen...Positiva tankar var det som gäller va =) =)


Nu fortsätter vi trotsa det jobbiga och kämpar på runt om i landet, lr hur!!!

///
Ederer

Kommentarer
Postat av: dudén

Kör hårt! MEN, var inte rädd för att ge upp om du känner att det är omöjligt att fortsätta. Jag är övertygad om att du klarar hela vägen och slutar på en riktigt hög placering den 6e december! Önskar att jag själv hade psyket att köra så hårt för att nå mina mål. Jag ska be för dig Ederer, Jesus älskar dig! Lycka till på alla plan i ditt liv :)

2008-11-07 @ 14:21:41
Postat av: Jeppe

Det är grymt, går inte att säga att du är en ruskigt bra inspirationskälla för många gånger. Mer finns att säga men jag kan ju inte skriva upp allt på en gång ;)



I alla fall är det bara att gå in på den här sidan varje gång innan man drar iväg och tränar för att få upp all motivation som behövs :)



Hoppas du avslöjar din nya "partner" efter allt är klart, i övrigt så är det bara att säga; Kör hårt med benen ikväll nu då :)

2008-11-07 @ 14:24:18
Postat av: FRIDA

johan, du har satt ny innebörd till vad inre glöd är ...! jag är stolt vilket beslut du än tar och ja vet att ditt hjärta aldrig kommer ge upp oavsett vad kroppen tycker..ska bli fruktansvärt roligt att träffa dig. om du vet ..när tävlar du ,ja menar mer tid?

och svaret på din fråga i din text absolut kämpar vi på oavsett. krya på dig stor kram //Frida

2008-11-07 @ 16:37:07
Postat av: Pontus

De är härligt att du har en sånn vilja att nå ditt mål! Kriga på!!!

2008-11-07 @ 18:00:55
Postat av: Anna

ååå lider med dig!!!

Du är en vinnare och detta är ingen lek för dom svaga!!!

Finns alltid för dig.

kramar

2008-11-07 @ 20:21:54
Postat av: Stefan Nilsson

Pain is temporary glory last forever!



Kämpa på Johan, jag vet att du kommer att fixa det!



mvh



//Stefan

2008-11-07 @ 23:28:44
Postat av: Markus stoltz

Imponerad att du klarar det , kämpa vidare johan krya på dig jag håller tummarna för dig & va rädd om dig vi bryr oss om dig :), /// Mvh.

2008-11-08 @ 17:30:29
URL: http://wwwgymgrossistencom.blogg.se/
Postat av: Annica :)

Hej Fighter!

Jag har hittat en ny träningslåt åt dig som jag vet att du vill ha. Du hörde den på radion så jag har precis laddat ner den :) Har ju självklart andra låtar också om du behöver ny energi i lurarna ...



Nu är det inte långt kvar.. Med lite ny bra musik som motivation och din starka vilja kommer du gå med ett stort leende i mål =) bättre än någonsin!!!



KRAM

2008-11-10 @ 18:07:33
Postat av: Ederer

TACK FÖR ALLA HÄRLIGA KOMMENTARER!!!!



Annica!

Grymt! du och Fredrik är otroligt härliga! Glömmer alltid bort det onda när jag kommer hem till er =) .. Kanske kommer förbi sen och laddar på mp3 lite om du har massa nytt!!



Snart sitter vi i bilen mot göteborg, kan inte önska bättre sällskap än dig o din klena kille :D :D :D



KRAAAM!

2008-11-10 @ 18:33:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0