Dålig start bättre slut =)

För första gången denna diet kom en helt sömnlös natt, lade mig runt tolv men efter att ha snurrat runt i sängen hela natten gav jag upp vid klockan fem imorse och insåg att det skulle bli en helt sömnlös natt...

Tyvärr något jag tror drabbar alla som dietat hårt en längre tid, både hjärnan och kroppen saknar "näring" för att orka gå ner i varv , stressa av och även den bitande hungern gör sig påmind hela tiden..
Ändå ganska "nöjd", under min förra diet började sömnproblemen redan tre månader innan tävlingsdax, nu endast några dagar kvar, helt klart något jag kan leva med, vet jag snart somnar gott efter ett rejält julbord =) =).........







Hade under eftermiddagen min första träff hos Swedish Fitness - http://www.betterbodies.se/ , Min nyaste samarbetspartner! Där jag fick ta del av, prova ,ge mina synpunkter och utvärdera den allra nyaste Better Bodies kollektionen tillsammans med ledningen för Swedish Fitness. Det fanns helt klart massa snygga plagg för såväl svettiga benpass som för en dag på stan lr morgonpromenaden...Självklart tog jag med  mig ett ex hem av de  plagg jag höll som mina favoriter :D 

En kul och givande eftermiddag hos Better Bodies!!!




















Det var lite bilder från min eftermiddag! Nu Blir de soffläge resten av kvällen...

///
Ederer


 


Kommentarer
Postat av: Anders

Hallå Johan, måste bra säga att det finns bara ett ord för dig och det är KUNG! Keep up the good work!

2008-11-20 @ 17:05:10
Postat av: Fredrik

Grattis! Vet att du kämpat hårt hela året och verkligen gjort dig förtjänt av detta..

Du kommer bli ett fint ansikte utåt.

2008-11-20 @ 17:21:38
Postat av: Jeppe

Fan vad kul och se, detta är du värd!



Är det en smått orakad Ederer man får se? ;)

2008-11-20 @ 17:32:09
Postat av: Jenny

Endel har de bra.. de vore ju inga fel o få en massa "speccial price" av dom;) Fan vilken form du har asså!!!! Snart e de dax.. Hur e de me nerverna?;)



KRAM

2008-11-20 @ 19:15:38
Postat av: T

Du ser grymt mäktig ut i skägg!!! ;)

2008-11-20 @ 21:01:24
Postat av: Johanna

GRATTIS Vännen!!!



Kommer till Göteborg och hejjar på dig :)

,hör av dig om du orkar träna nått pass ihop innan!



Kramar

2008-11-20 @ 21:07:38
Postat av: Robin





tröjan du provade hos BB som jag ser dig i på din blogg, finns den för försäljning ännu ?

Känner igen trycket, har en långärmad svart ifrån Gasp som det står 89 på, men denna t-shirt med 45 måste jag bara ha, vrål snygg !



Lycka till Johan, jag ska ropa extra mycket på dig med polare

2008-11-20 @ 21:41:22
Postat av: Masod

Du har riktigt skön stil måste jag säga mannen :D förresten vad e det för klocka du har på dig? lycka till på lucia nu!!!

2008-11-20 @ 22:53:53
Postat av: Ederer

Anders!



Oj tackar ödmjukast för dina ord!!!!!



Lovar köra på sista biten oxå!



Ha de så bra!

2008-11-21 @ 01:07:50
Postat av: Ederer

Fredrik!



Verkligen kul att höra att du tycker så! tack så mycket!!!!

2008-11-21 @ 01:08:38
Postat av: Ederer

Jeppe!



Tack! blir glad över dina schyssta ord!!!



...Hehe ja måste erkänna att jag är både skäggig och långhårig =) men båda sakerna ska fixas innan det är dax att kliva på scen :D :D



Take care!

2008-11-21 @ 01:10:33
Postat av: Ederer

jenny!



Ja det känns som ett stort förtroende man fått att få jobba med better bodies!!!



...Nerverna är det full koll på, alltid!!! men med hungern är det värre, en pizza skulle smaka ;D



Kram

2008-11-21 @ 01:12:23
Postat av: Ederer

T!



Tack tack=) men skägget ska rakas av så fort jag bara orkar :D :D



MVH

2008-11-21 @ 01:13:21
Postat av: Ederer

JOhanna!



TACK!!!



snurrigt värre här=) ses i Göteborg om jag inte åker fel... lr tur inte jag som kör :P



Kram

2008-11-21 @ 01:14:55
Postat av: Ederer

Masod!



Ahhh tack schyssta ord!!!



klockan är av märket Luis Vuitton, gillar den...



TACK för STÖDET!!!

2008-11-21 @ 01:16:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0