Kameratömning!

Kamera tömning...
Minnet fullt stod det när vi skulle ta lite gympics idag, Dax att radera lite =)


Hittade dessa två bilder som är några veckor gamla...
Bryr mig inte om att skriva som jag sett många gör " dåligt ljus, nyss varit sjuk, blöt efter ätardag, inget tryck" osv, osv
Hahaha :D :D :D ...finns ingen anledning, bara en dag som räknas, den på scenen

MEN... Jag lovar en torr och klar Ederer Lördagen den 6:e December, sen avgör domarna hur långt det räcker

Kläder på ... =)


Kläder av... =)



Jag Kollade en intervju med Dorian Yates 6ggr  Mr.Olympia!  Han fick frågan

--- Varför ler du inte på bilderna när du poserar?
     Han svarade ...
--- Becouse for me this is serious and i take it serious ;)



11 dagar kvar...
///
Ederer

Kommentarer
Postat av: Sofia

Härligt Johan, snart där!! :)

2008-11-25 @ 20:17:20
Postat av: Robin P

Fruktansvärt bra form tycker jag, fina linjer....Men en rolig fråga bara som jag kanske skulle ställa till alla..Varför kan man inte vara sån året runt :p ?

2008-11-25 @ 20:18:57
Postat av: Nicke

Oj oj oj!!!!!



Galet! du e runt 170cm va?? o väger där 95kg? ingen som lär flytta på dig under posedown alla fall, grymma förbättringar sen förra året!



kommer skrika mig hes på dig!!!

2008-11-25 @ 20:30:35
Postat av: Kim

fan vilken grym form! Har ju fått in en perfekt V-form!! Du kommer garanterat lyckas bra på FF08 om du kör på som du gjort hitills :D

2008-11-25 @ 21:34:51
Postat av: Dessan

vad roligt det ser ut på första bilden. Ser ut som ditt ansikte är inklippt..

2008-11-25 @ 22:38:19
URL: http://bigd.blogg.se/
Postat av: Ederer

Robin P!



TACK för de snälla orden!!!



hahaha vet inte? men jag gillar livets goda! att leva som en robot funkar ibland men inget jag personligen vill göra jämt... lite choklad o en bra film är inte så dumt det heller, vikitgare än att ha "magrutor" för mig!!



MVH

2008-11-26 @ 03:28:04
Postat av: Ederer

Nicke!



Ja lååååång har aldrig någon anklagat mig för att vara hahahhahaha :D ...Är yngst i fältet så hoppas de stora gubbarna e snälla o inte buttar ner mig ;)



Ha de så bra!

2008-11-26 @ 03:29:26
Postat av: Ederer

Kim!



tack kul att höra, verkligen!!!! ...jo ska köra på sista biten oxå även om jag e trött som f*n nu =)



Take care!

2008-11-26 @ 03:30:51
Postat av: Ederer

Dessan!



hahha du har en yrkeskada... såna saker som att klippa o redigera bilder överlåter jag åt proffsen som dig :D :D



har du bokat än?? börjar bli orolig för dig, förlåter dig inte om du missar efterfesten =)



2008-11-26 @ 03:33:17
Postat av: Johannes Eshak

Hey Buddy! Looking good bro! Men som du säger så är det bara en dag som räknas! Snart där! SES SNART!



NO PAIN, NO GAIN!

2008-11-26 @ 09:12:41
Postat av: Elinor

Fruktansvärt bra form redan då!! grymt imponerad!! håller tummar och tår för dig!! kram på dig!!

2008-11-26 @ 11:49:05
URL: http://www.metrobloggen.se/fitnessfox
Postat av: Holge

Ser h*****s bra ut !!! Ser stor förbättring sedan förra året. Kämpa vidare nu det sista =) Jag och polarna kommer sitta och hejja på dig i GBG!





"Yeah buddy! Just put your mind into it!" /King Coleman



Mvh Niclas

2008-11-26 @ 13:00:54
Postat av: Johan

Sofia!



Ja nu är det nära! Hade INTE kommit såhär nära målet utan dig och ditt underbara stöd under året...



Hälften är ditt vettu, oavsett!!!



Kram







2008-11-26 @ 14:42:48
Postat av: Ederer

JOhannes Brorsan!



Sant! nära nu..för dig med...Skriker på dig under söndagen, show them ;)



See you soon!

2008-11-26 @ 14:43:56
Postat av: Ederer

Elinor!



TACK TJEJEN!!!



Kram kram =)

2008-11-26 @ 14:44:48
Postat av: Ederer

Holge!



TACK KILLEN!!! ...Får hoppas de extra 10kg sen förra året satt sig rätt, den som lever få se :D :D



Grymt med stödet!!!!!!!!!!!!



ses snart!!!

2008-11-26 @ 14:46:43
Postat av: Lucifer

Enligt bilderna så verkar du ha förbättrat benen från förra tävlingen. Vaderna har du inte visat än så jag hoppas du inte har fuskat med vadträningen.



Har ingen möjlighet att ta mig ner till göteborg och se tävlingarna så jag önskar dig redan nu lycka till.



det verkar vara ett tufft startfält i -90 klassen.

2008-11-26 @ 16:40:49
Postat av: Ederer

Lucifer!



Tack!får väl hoppas att benen är bättre? någonstans har ju de ca 10kg satt sig alla fall.



Angående vaderna så fuskar jag inte med någon muskelgrupp, sen om de är bland de svagare lr strakare muskelgrupperna får domarna svara på...men för mig finns bara MAX vid varje pass och muskel!



TAck för lyckönskningen!!!



Ja har stor respekt för mina motståndare! kul med som du säger ett bra startfält!



MVH

2008-11-26 @ 19:00:03
Postat av: Konstantin

Ska bli grymt o se dina resultat på lucia. Kan knappt vänta. Kör hårt sista biten , o ät väldigt gott efteråt :) .

Hoppas bara du e nöjd med det du åstadkommit alla dom där tidiga mornarna när du går upp på scenen, de e de som e huvudsaken.



Ha de bra o lycka till nu!!



"Failure is not an option. Everyone has to succeed" / Arnold

2008-11-26 @ 21:15:18
Postat av: Tommy

Din fysik, och inte minst brösten, påminner om Johnnie Jacksons tycker jag, vilket är ett förbannat bra omdömme!



Alltid lika inspirerande att följa din satsning och du verkar ha gjort ruggigt bra ökningar sedan förra tävlingen! Grymt!

2008-11-27 @ 10:57:28
Postat av: Anonym

Vasd jobbar du som? Heja på! Du är grymm och lycka till!

2008-11-27 @ 12:08:18
Postat av: Annina

varför har du ett tjej(?)linne?

2008-11-27 @ 19:37:57
Postat av: Ederer

Konstantin!



TAck kul att du vill se mig tävla! och hoppas att du inte kommer bli alltför besviken... ska göra mitt bästa!



Ska ät något gott lördagkväll kan jag LOVA :D :D



mvh

2008-11-27 @ 21:42:16
Postat av: Ederer

Tommy!



Grymt härliga ord att få höra!! STORT TACK!



har gjort allt jag kan under året alla fall för att utveckla mig...



Kul att du följer bloggen och TACK IGEN!!!

2008-11-27 @ 21:43:52
Postat av: Ederer

anonym!



Tack för ditt stöd!!!!!!!!!!



Jag är urbildad ungdomskonsulent & ledsagare och jobbar med barn med särskilda behov! Men detta år har jag satsat allt på tävlingen!



MVH

2008-11-27 @ 21:45:15
Postat av: Ederer

Annina!



hahha inget tjej linne....Kill linne marvin sport....gillar passformen! kanske ser ut som tjej kläder för man har bröst;) :D :D :D



2008-11-28 @ 00:29:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0