Happy Face =)

Efter snart 365dagars uppladdning och en jagande hunger sen 1 Juni... har jag idag tagit ett stort steg mot målet

Anmält mig idag http://www.luciapokalen.nu/anmalda/  Herrar Seniorer -90kg - Johan Ederer


Egentligen en riktigt tråkig/jobbig dag, mörkt, grått och regn... But It`s all in your mind..
Idag tänker jag på alla ni som finns vid min sida, på att det snart är jul, istället för kardio kan jag gå ut och köpa julklappar till alla nära & kära som jag älskar och som betyder oerhört mycket...oslagbart


Sen får man inte glömma att 6e December är en dag närmare...  Happy Face today




























Ett varmt bad med bra musik i öronen får det bli nu, ingen stress!!!

Imorgon kör vi ett nytt kardio race igen, 5timmar är planen, har ett möte inbokat hos Better Bodies, kan lika gärna dra en powerwalk dit, andra sidan stockholm, borde ta några timmar hahahahahah :D
///
Ederer

Kommentarer
Postat av: Anonym

2010? mjaa. det är ju knappt 1,5 år kvar dit :O

2008-11-18 @ 21:13:08
Postat av: snuttan347

Inte långt kvar nu JOhan, Stort lycka till..

Du kommer en dag närmare hela tiden snart står du där.Kämpa vidare..

Som du säger It's all in your mind :-)



MVH/Pernilla

2008-11-18 @ 21:21:19
Postat av: Ederer

"Anonym"!



hahahha ingen stress=) Kommer bli grymt ;)

2008-11-18 @ 22:28:20
Postat av: Ederer

Snuttan!



TACK VÄNNEN!!!! ska kämpa sista för nu e jag trött ... men det ska gå, in my mind som du skrev!



Ha de gott!

2008-11-18 @ 22:30:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0