Första gången...

Mitt fria program från min debut på MTGP-07...



Om allt går som planerat kommer jag väga in 8-10kg tyngre denna gång och förhoppningsvis är de kilona inte satta på magen utan jämt fördelade där det fattades sist... Återstår att se dock =)

Det som är kul med fysiken i centrum, går alltid att förbättra sig hela tiden, kroppen är bra på att anpassa sig om man verkligen anstränger sig lite... Nöjd blir man aldrig...
Bra det! för jag vill träna hela livet =)


Dagen avklarad och fick trots 6 timmar kardio innan under dagen till ett helt okey benpass under kvällen...

Blir badkaret en stund nu innan slow protein och sov dax!

TACK FÖR FILMEN NICLAS HOLGERSSON!!! kul överaskning när man precis snurrat hem=)
///
Ederer

Kommentarer
Postat av: Nathalie

Längtar tills 6e december när jag läser din blogg, för din skull:P Att du orkar är mäkta imponerande=)

2008-11-11 @ 02:28:26
URL: http://nathalieposth.blogg.se/
Postat av: snuttan347

Hoppas magen blir bättre, och du......

VA RÄDD OM DIG :-)

MVH/Pernilla

2008-11-11 @ 13:12:34
Postat av: Douglas

Tjena johan!



För ett par dagar sedan var jag på bio med en kompis, och under reklamen innan filmen kommer en trailer för ett TV program eller något. Jag är nästan 100 % säker på att du var med i den, eller din kropp och någons huvud på klistrat? Såg jag fel eller var det du igentligen? + Du är SKIT grym lycka till i december!



Jag hoppas att jag kan komma och kolla! Ta hand om dig!

2008-11-12 @ 21:23:02
Postat av: Ederer

Nathalie!



TACK för omtanken, jag längtar oxå!!!!



Ha de så bra!

2008-11-12 @ 21:24:20
Postat av: Ederer

Pernilla!



TACK FÖR HJÄLPEN VÄNNEN!!!! Det var verkligen guldvärt och kanske rent av avgörande om jag klarar scenen lr inte.. ska få en BAMSE KRAAM när jag ser dig =)

2008-11-12 @ 21:25:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0