Valborg!

Lade träningen lite tidigare på dagen igår under valborg för att hinna med lite "valborgsfirande" senare!
Blev en riktigt lyckad och trevlig kväll som började med middag vid Globen, sen taxi limousin till Östermalm och en Vip runda på Sturecompagniet!

Något tung i huvudet idag(!) Men ska fylla på med massa vatten och energi under dagen för klcokan 17.00 är det dax för axlar och vader på gymet!


Min Valborg..


Hela Gänget på väg=) Här e Jag och Lisa..
image629


Jag Me min vän Luis Estrada..
image630


Drinks on ME hehe=))
image633

Party ON =))
image631





Nu e det vatten,vatten,vatten som gäller=))


Bilder från träningen kommer senare..

Ha en grym dag och njut extra alla ni som e lediga!!
///
Ederer


Kommentarer
Postat av: Julia

inget vatten lördag ;D

2008-05-02 @ 00:08:09
URL: http://juvlijja.blogg.se
Postat av: Sandra

Hej Johan!
Hoppas allt är bra!
Undrar bara om jag får länka till din blogg ifrån min? =)
Sköt om er!!
Kram SandraJ

2008-05-02 @ 09:08:43
URL: http://www.metrobloggen.se/saandreey
Postat av: Ederer

Julia!

Inte de senare timmarna på dygnet alla fall =))

2008-05-02 @ 10:04:11
Postat av: Ederer

hej där Sandra!

De va längesen...Absolut allt är toppen! hoppas du oxå har de bra tjejen!!!

Klart du får länka, bara kul=)) , lägger gärna en länk till din oxå, ska bara lära mig hur man gör först!! =))

Kram

2008-05-02 @ 10:06:06
Postat av: Matti

Bilderna såg trevliga ut, Superman! Du ser ut att ha bra tryck i bitarna, bra form!

2008-05-03 @ 00:37:20
Postat av: Robin

Tjena Johan!

Jag måste säga jag gillar din stil & hela köret stenhårt!

Har 1 litet problem , hade velat ha lite hjälp av dig tror inte de är nå större bara lite lite hjälp osådära om du ids, hade hjälpt en 18åring med självförtroende m.m en bra bit. Varför ja fråga dig är när ja såg din kompis på bilden T nått hette han som du också hjälpt!

Ha de kanon annars iallafall! Peace!

2008-05-03 @ 20:06:10
Postat av: Predator

Tjeeenörö! :D

Jag vill passa på att tacka för en inspirerande blogg och samtidigt fråga lite om hur jag på bästa sätt kan gå ner 5-6kg. Problemet ligger inte i träningsdelen utan i att jag kmr ha svårt för att hålla kolla på kalorier osv, veta hur mkt kolisar/fett/protein jag behöver få i mig. Hur lägger jag upp ett bra schema?

MVH! :D

2008-05-03 @ 20:50:07
Postat av: ederer

Matti!

Tack!! hehe men någon superman e jag inte, bara lånade hans tröja lite=))

Kör hårt!!!!!!!!!

2008-05-04 @ 10:08:13
Postat av: ederer

Robin!

Tack för dina ord! Superkul att höra=)) ..Du kan maila mig på [email protected] , så ska jag självklart hjälpa dig om jag kan!!

ha en grym dag!!!

2008-05-04 @ 10:13:32
Postat av: ederer

predator!

tack så mycket kul att du gillar bloggen!!! , maila mig på [email protected] och skriv lite vad du äter idag och hur din träning ser ut så ska jag försöka hjälpa dig!!

MVH

2008-05-04 @ 10:15:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0