Söndag!

Min avslutning på helgen har gått i träningens tecken=) .
Ben på schemat och för första gången på ca ett år provade jag att köra lite knäböj, den bästa ben övningen om man bara fick välja en!!! Inte kunnat/vågat köra den pga min onda rygg)= Därför extra kul att jag kom ihåg hur  man gjorde =) körde dock i smithen för att avlasta ryggen lite...

mitt böj upplägg blev såhär*

stången * 20reps
70kg* 20reps
100kg* 10reps
130kg* 10reps
150kg* 10reps
160kg* 10reps
180kg* 10reps / 4set

Sen körde jag massa olika superset mellan olika övniningar med hög reps!

Vi tar det från dagens början, först 1,5timme morgon kardio cykel.
image693


Sen eftermiddags träning Ben ..Ryggen höll som sagt för böj, men eftersom detta är en äkta real life blogg utan redigeringar lr fotoshop :P så ska ni få den nakna sanningen! Vad som INTE höll? Kolla mina shorts hahaha=)
image695
I set nr tre på 180kg så sprack de=) ...Hade bara 1.5timme kvar i gymet=) Om folk tittade? Gjorde de säkert? But I DO IT MY WAY :D :D :D


Avslutade tränings dagen där den började...med kardio...
image696


Sov gott ALLA! Det kommer jag absolut göra=)


2timmar morgon cykel väntar imorgon bitti..
///
Ederer


Kommentarer
Postat av: Matti

Ohyeah, ser bra ut det här!!!

2008-05-25 @ 23:42:02
Postat av: Martin.P

Kör nu hårt Johan aka Cardio killen haha! hur klarar man cykla efter ett benpass johan? kommer följa dig stenhårt ska bli en rolig resa o följa/M

2008-05-26 @ 00:28:44
Postat av: FRIDA

hallå johan!! hehe det gick bra i gymmet det e la höve saken!!!! shorts finns det mer av som tur hehehe!! gött att du bjuder på det men vad ska man gö!!!haha men ser att det går bra skit bra du ska veta att jag e taggad åt deej nästan lr jag e taggad med dig e la bättre svar och på söndag börjar jag =) gött o spännande nu när jag få se din tjusiga fokusering jag kan inget annat än heja på. för det gör jag. may the force be whit you !!

2008-05-26 @ 00:31:38
Postat av: Jimmy S

Det är kul att se att folk uppskattar dig Johan! Du vet ju att jag gör det.. Vill att du flyttar hem igen så det blir ordninga på törpet.


ps.. väntar på bilderna.

2008-05-26 @ 01:04:12
Postat av: Ederer

Matti!

Tack! hoppas att det kanske kan se bättre ut om någon vecka, dieten är i full gång nu alla fall!

2008-05-26 @ 01:05:58
Postat av: Ederer

Martin!

Haha ja men alla e inte FÖDDA hårda som du :P ...men skillnad förra gången körde jag 6timmar kardio om dagen, det blir det inte denna gång! ...Såg dina nya bilder..SHIT MANNEN!!! du kommer bli farlig i tungvikten på SM!

Kul att du följer mig! vi hörs av!!

MVH

2008-05-26 @ 01:08:33
Postat av: Ederer

Frida!

TAck tjejen!!!
Precis köper nya short imorgon, no big deal=) ...Du får skriva lite sen hur det går för dig under din diet!!!

sov så gott=)

2008-05-26 @ 01:10:31
Postat av: Ederer

Jimmy S!

Hallå din gamle storforsare=) ...Tack för orden! Ja vi får se vad som händer vid årsskiftet? Har fått ett grymt erbjudande hemifrån som är svårt att tacka nej till...Kanske vi blir grannar snart?!

Ska skicka dig bilderna jag lovade, drar iväg ett mms imorgon! ...Hälsa Jessica o lilla dottern!

MVH

2008-05-26 @ 01:14:57
Postat av: Vanessa

Hahaha Skrattade gott när jag såg böj bilden min vän har precis tvätt David sprukna shorts :) ska be farmor laga dom sedan får han ha dom när han kör ben LOL.

Härligt med cardio eller ;) du är duktig som en kung .

ha det bra ses senare

2008-05-26 @ 12:22:54
URL: http://vanessafrykman.blogg.se/
Postat av: Bula

Hej Ederer

Ser att det gått bra för dig med din träning. Vi i din gamla hemort har bildad förening och rustat lite i dom gamla lokalerna, vid ditt gamla jobb. Själv så har jag fått hjälp av en tränare på DIF att träna magen på ett bättre sätt än förut. Vore kul om du tog upp lite det här med magövingar som verkligen ger resultat. Häftig blogg du har skaffat.

Många hälsningar från din hemort.

2008-05-26 @ 23:04:35
Postat av: Ederer

Bula!

Tjena! Tack jag försöker kämpa på alla fall! har precis dragit igång detta årets tävlings satsning.

Jaha va kul att ni grejat lite där! Det var ju i de lokalerna allting började för mig för massa årsen, kommer säkert hem lite i sommar så då tittar jag förbi!

Jag kan skriva ett innlägg om vilka magövningar jag brukar köra, som jag tycker fungerar bra!

Kul att du gillade bloggen=)

Ha de så bra!

MVH

2008-05-26 @ 23:11:29
Postat av: Cesse

grymt skön video på dig på body sidan, ger en bra kick i kroppen. DU är grym Johan. Keep it up. MVH cesse

2008-05-27 @ 13:55:15
Postat av: Ederer

Cesse!

Tack för orden!!!
känner mig ganska låg idag)= men snart dax att fokusera för ett rygg pass!!

MVH

2008-05-27 @ 16:58:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0