Hemma igen!

Back In Sthlm... Nu bär det av ner till gymet för ett bröst och axelpass!  Känns alltid bäst att träna på hemmaplan där man vet vinklar på bänkar och kan maskinerna och dess viktmagasin osv! Känns alltid som allt blir mycket tyngre på andra gym? även att det är samma vikter,men kanske andra vinklar osv på grejerna?..


Därför hoppade jag över träningen i helgen eftersom jag var på "bortaplan" , gick bara några promenader me lillebror Affe istället... Så nu e jag extra laddad för ett pass som kan kallas "drive it all out" :D



Från helgen, jag o lillebror Affe=))

image635



Nu e det alltså dax för ...GYM TIME;)

///
Ederer





Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad bär du för klocka? Ser väldigt fin ut

2008-05-05 @ 20:57:42
Postat av: Ederer

Anonym!

tack så mycket!! den är av märket Louis Vuitton!

MVH

2008-05-06 @ 00:23:42
Postat av: Julia

tack själv :D

2008-05-09 @ 11:04:59
URL: http://juvlijja.blogg.se
Postat av: Ederer

Julia! (eftersom du skriver 2ggr får ja svara 2ggr hehe)

Game ON!! kan bli dyrt i mitten av sommaren annars du vet :D :D..

Ha en fin kväll!!

2008-05-09 @ 15:25:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0