Diet dag 2 avklarad=)

Den kan sammanfattas såhär * Hunger,hunger, HUNGER och två bra träningspass=)

Har annars varit med Sofia på stan och handlat lite grejer till hennes Norge flytt nästa vecka...Får hoppas jag inte blir alltför dietsnurrig framöver så jag orkar hålla reda på allt själv?!

När man får såna här mail är det lätt att *LE* även fast man e tokhungrig all the time=)

Tack Micke!
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
`Hej Johan!

Nu måste jag skriva ett litet mess till dig!
Jag har följt din tråd  på forumet sen start och sen läst din blogg "slaviskt".


Förutom att ha lyckats bygga upp en grym fysik, så verkar du ha en inställning till livet och allting runt omkring som är Riktigt skön!


Ett inlägg  som jag tycker visade din sköna inställning, var det om killen med "speciella behov" som du tog din an. Helt underbart jobbat måste jag säga! Tänk om alla hade samma inställning till sina medmänniskor som du!

Skymtade dig i Västerås på MTGP, men det kändes lite fånigt att gå fram och hälsa... du har ju ingen aning om vem jag är...


Fortsätt kämpa mot dina mål och lycka till med dieten, jag har inga som helst tvivel om att du kommer lyckas över förväntan!


Läser med spänning bloggen och kommer följa din väg hela vägen fram till tävling och hoppas att jag kan vara på plats och hejja fram dig!

// Micke`
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Precis innan kvällens pass med "innan träningsdrinken"
image687


Fokus fokus fokus* ..Minns vad jag lovat mig själv ;)

image690


image692



Imorgon ringer klockan 07.00 kardio time!!!
///
Ederer

Kommentarer
Postat av: Kattis

Hej!
Vill bara önska dig en toppensöndag!
Må gott!

2008-05-24 @ 23:41:46
Postat av: oscar 15 år =)

riktigt kul att följa :D min polare har börjat läsa nu också ..Din blogg sprider sig :D

2008-05-25 @ 00:15:38
Postat av: Amir

Du är kung mannen!! Kan du inte skriva upp hur din kost ser ut nu såhär under diet? Lycka till med dieten nu!! :D

2008-05-25 @ 10:48:52
Postat av: Holge

Fint mail du fick =) Snygga AND1 skor också !! Har haft sånna själv under min basketperiod :D Lycka till med diet !!

2008-05-25 @ 18:16:19
Postat av: Emilio

Bra krigat, hämpa vidare!!

2008-05-25 @ 22:00:17
Postat av: Ederer

Kattis!

Tack, har haft en bra men tuff söndag...Hoppas din oxå varit bra=)

Ha de så bra!

2008-05-25 @ 22:43:02
Postat av: Ederer

Oscar!

Ja det är väldigt många som följer bloggen, kul att dina kompisar oxå börjat följa den! Är riktigt glad att så många vill följa min väg fram till tävlingen!!!

ha de grymt bra och hälsa polarna=)

2008-05-25 @ 22:46:54
Postat av: Ederer

Amir!

Tack för orden! men nån kung e jag inte hehe=) ..Svårt att säga eftersom varje dag e olik den andra, vi höjer och sänker lite efter antal kardio timmar och muskel grupp som tränas...
Det som är en röd tråd genom hela dieten är, lågt på kolhydrater och fett och väldigt högt på protein!

Tack ska kämpa allt jag kan!

Take care*

2008-05-25 @ 22:50:18
Postat av: Ederer

Holge!

Japp gillar and1 skor att träna i har massa olika par faktiskt, men hittar f*n inte mina "favoriter" ett par vita o blå? kanske grannen snott dem hahaha=)

Skicka din adress igen till min mail!

mvh

2008-05-25 @ 22:52:20
Postat av: Ederer

Emilio!

Tack!!!

2008-05-25 @ 22:55:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0