Ätardag...

Hmm??? som vanligt när det är Lördag kommer jag inte på ett dugg som jag är sugen på(?) , nu är det träningsdax.. Kanske suget efter något kommer efter träningen? Ska jobba på det alla fall haha=) för om lite drygt en vecka är det "sug stopp" ,hur  f*n lät det där?!  hahahahah =) :P

Om man inte e ute och festar en sådan här dag, brukar man va hemma och mysa, kanske kolla film osv, lr hur?!


Så jag bidrar med två st filmsnuttar till eran lördag=) ...Titta ni så tränar jag sålänge!


Kevin Levrone visste hur han skulle göra på sin tid...

 


En liten film från februari i år ...Vanessa, David, P-A, Sofia och en släng av mig=)








Later!!!
///
Ederer

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0