Ännu en dag närmare...

Japp bitarna börjar falla på plats... Alla vitamin och mineraler e på plats, skafferiet är ny fyllt med protein & vitargo, kylen fylld med funlight och kesella, imorgon ska frysen fyllas med torsk och kyckling filè...
 Är en sådan person som vill ha alla bitar på plats i god tid.
 http://www.sportsmaster.se/  kommer sponsra mig med all kardio utrustning jag behöver TACK, kommer till en början att ta hem en grym träningscykel som jag provade ut idag!!  ( slipper den "loppis" cykel jag kämpade med under hela förra dietet hahaha)


KÄNNS ATT DET ÄR NÄRA NU!!!


Från dagens varma pass, gick dock riktigt bra, allt går med rätta viljan!!!
image650


Ikväll ska Sofia och jag sätta oss på nån mysig uteservering på Söder och bara njuta=))


Ha en trevlig kväll mina vänner där ute!
///
Ederer

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0