Sista kvällen...

I Värmland, Haft en soft vecka med promenader, träning, fest och massa påskmat! , bokat tidigt tåg imorgon förmiddag tillbaka till huvudstaden, hinner man hem och vila lite innan kvällens ben pass, måste förbi Gymgrossisten också för att fylla på med protein och vitargo...

Ska bli bra med lite vardag igen, blir bättre struktur på tillvaron och det känns mer "naturligt" att följa matschemat och mat tiderna igen!!!


Från det ena till det andra=) Bestämt mig för att köpa bil igen, sålde mina bilar när jag flyttade upp till sthlm, trodde inte det skulle behövas, men kommit på att det behövs även här=)  ... sugen på en BMW RAW, Sofia på lördag går vi upp tidigt och kollar lite bilaffärer!!!
image386
( Om ni har förslag på andra coola muskelbilar så skriv gärna!!!! =)))




¨Såhär ser det oftast ut när jag skriver i bloggen, vem f.n orkar sitta upp om det inte är träning?? ha ha ha=)
image387







Skönt att krypa ner i sin egen säng imorgon igen, hemma bäst=)
///
Ederer

Kommentarer
Postat av: Jenny

Har du nå bra tips på fettförbrännande "pulver, kost tillskott" you name it??

Vet en bil som ja skulle dö för.. men kostar ju därefter;)

Kolla in den svarta Dodge Ram;)

Kul blogg förresten!!

/Jenny

2008-03-28 @ 07:17:32
Postat av: Julia

Kolla in Audi Q7, med ett fett paket på och skjyssta fälgar är den uuultimat :)
enligt min mening.. Och jaaa, Dodge Ram e grym, Jenny ;P

MVH Julia

2008-03-28 @ 10:43:48
URL: http://juvlijja.blogg.se
Postat av: Ederer

jenny!

tack för orden=)

Gå in på www.gymgrossisten.com och klicka på fettförbränning, där finns massa bra förbrännings produkter! Blaze extreme är en av mina favoriter som verkligen funkar bra!!! (tar man dem ihop med apotekets koffein tabletter får man en riktigt bra förbränning som varar länge!! )

Ha en fin dag!

mvh

2008-03-28 @ 13:44:07
Postat av: Ederer

Julia!

Tack för tipset, ska absolut kolla upp!!! alltid haft snabba sportbilar förr men e riktigt sugen på lite fetare bil denna gång!!

Förresten får du komma upp till sthlm och träna lite med mig och Tim framöver=))

Ha det toppen tjejen!!!

Mvh

2008-03-28 @ 13:50:02
Postat av: Julia

Jaa kolla de, och skaffar du en Q7a så är jag giiven på ett åk :P
Jo men det är riktigt skjysst med en Jeep liksom.

Ja absolut vet du, jag tar en trip framöver :) tack så mycket...

Take Care ! Och lycka till med allt.

MVH
J

2008-03-28 @ 20:48:52
URL: http://juvlijja.blogg.se
Postat av: Ederer

Absolut, it`s a deal =))

Detsamma, ha det så bra så ses vi säkert framöver=)

2008-03-28 @ 21:21:08
Postat av: Jenny

Såg värsta feta bilen förut.. Tobbe och jag satt och bara gapade. Vi lyckades se att det va en BMW,
men mer såg vi inte :(
du skainte ha någon bil Johan :) Bättre och gå!
Kram

2008-03-29 @ 20:54:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0